20 Haziran 2009

3 aylık oldum

Bugün tam 3 aylık oldum! :)

Doğduğumdan beri üstlendiğim "orta sehpa süsü" görevim sırasında çekilmiş 2 fotoğrafta ne kadar büyüdüğüm açıkça görülüyor.

Hayatımın ilk 3 ayında başarabildiklerim şöyle:

  • Acıktığımı ya da uykumun geldiğini farklı sesler çıkararak belli edebiliyorum.
  • Başımı daha dik tutabiliyorum.
  • Sesleri ve hareketleri başımla takip edebiliyorum.
  • Yüzleri inceliyorum, böylece sık sık gördüğüm kişileri tanıyorum.
  • Ana renkleri daha iyi seçebiliyorum.
  • Objeleri uzanıp tutabiliyorum.
  • Ellerimi ve elime aldığım değişik objeleri ağzıma götürüyorum.
  • Daha hareketliyim, durduğum yerde ya da kucakta öne doğru zıplama hareketi yapabiliyorum.
  • Karın üstü yatarken kollarımdan destek alarak göğsümü kaldırabiliyorum.
  • Geceleri daha uzun süre deliksiz uyuyabiliyorum ve kendi yatağımda yatıyorum.
  • Kendi dilimde şakıyorum.
  • Çok güleryüzlüyüm, birçok mimik yapabiliyorum.
  • Tükürüğüm çoğaldı, artık balon yapıyorum.

2 yorum: