25 Haziran 2009

Çok gezenti oldum çoookk

Bugün bir türlü kuşluk vakti yattığım güzellik uykumu tutturamadım. Huysuzluğum üstümdeydi. Şansa annem de arkadaşı Merve ile buluşacaktı. Karar değiştirip bize davet etmeyi düşünüyordu ama benim bu huzursuzluk ağlamalarıma temiz hava iyi gelir diye düşündü. Merve ile bizim buradaki Starbucks'ta buluştuk. Annemler laflarken ben bir ara kestirdim. Eve geldiğimizde kurt gibi acıktığımı farkettim. Dışarıdayken açlık maçlık gördüğüm yok, yeter ki annem beni çıkarsın başka birşey istemiyorum.

Dün akşam da annemin arkadaşı Ayşen ile buluşmuştuk. Kanyon'da House Cafe'deydik. Çok keyifliydim, hava çok güzeldi. Annemler naneli limonatalarını yudumladılar, ben de piyasa yaptım gelene geçene baktım. Biraz da uyumuşum, gözümü açtığımda babamı gördüm. Bizi almaya gelmiş Kanyon'a.

Şimdi güzel tabii, her gün bir yere gidiyoruz ama havalar bozduğunda ne yapacağımı bilmiyorum. Artık montlarımızı&botlarımızı giyip öyle atarız kendimizi dışarı. Havanın soğuk olması beni engelleyemez.

1 saate kalmaz tekrar dışarı çıkacağız. Anneannem ve büyükdayım geliyor İzmir'den. Karşılamaya gideceğiz dayımla. Ben çok özledim anneannemi, 5 haftadır görüşmüyoruz. Bakalım beni büyümüş görecek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder