30 Haziran 2009

Uzun bir aradan sonra tekrar Bebek'teyim

Sabah erkenden annem ve anneannem ile kendimizi dışarı attık. Yelda ile buluşup Fulya'daki BSS Designers'a gittik. Hiç birşey beğenemeden çıktık oradan. "Ne yapalım bari gelmişken birer sabah kahvesi içelim." diye düşünüp hemen yanındaki Kahve Dünyası'na oturduk. Hava çok güzeldi. Dolaştım, uyudum, oyun oynadım. Bol bol da fotoğraf çektirdim.
Daha sonra yeni açılan Real'e bir baktık. Bebek arabası ile çıktığımızdan fazla yük olmasın diye çok alışveriş yapmadık. Bizim blokların altındaki Carrefour 15 Temmuz'da kapanıyor. Annemle babamın haftalık büyük alışveriş yapmaları gerekecek. Burası uygun olabilir gibi..

Bir saatliğine eve uğradık, sonra yine çıktık. Akşam üzeri Bebek'te kuzenim Doruk ile buluşacaktık. Annem öncesinde nasılsa yol üstü diyerek Etiler'deki kuaförüne uğradı. Ben de anneannem ve dayımla dolaştım. Sonra annemi aldık ve taksiye atlayıp Bebek'e indik. Bebek Parkı'nda Vural Family ile buluştuk. Doruk çok büyümüş. Kendi kendine salıncakta sallanabiliyor. En önemlisi ayaklarının üzerinde durabiliyor. Ben henüz bunları yapabilmek için çok küçüğüm ama çalışıyorum. Yakında oturabilirim gibi geliyor.

Annem ve Funda sözleşmişcesine siyah t-shirt, beyaz etek ve siyah ayakkabı giymişler. Aynı Fransız okulunun mürebbiyeleri gibi görünüyorlardı. :))Biz çocuklar parkta oynadıktan sonra yolun karşısına geçip Kırıntı'ya oturduk. Babam da iş çıkışı yanımıza geldi. Pek uyku tutturamadım bu gece, hep kucakta gezdim. Annem-babam-Funda-Ertan... Her kucakta uyumuşluğum var. :)
Uzun bir aradan sonra tekrar Bebek'te boy göstermek çok iyi geldi. Özlemişim.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder