13 Temmuz 2009

Artık masada 3 kişiyiz

Bizimkiler yemek yerken onlarla birlikte masaya oturamadığım için kendimi dışlanmış ve bir köşeye atılmış hissediyordum. Neyse ki annem bu durumu farketti de henüz oturamayan bir bebek için nasıl bir çözüm üreteceğini düşünmeye başladı. (Bunun sebebi doğduğumdan beri babamla aynı anda yemek yiyememeleri de olabilir tabi :))Piyasada 0 aylıktan itibaren kullanılabilen bir tek mama sandalyesi var: Chicco Polly Magic. İçinde sandalyeyi ana kucağı haline getiren bir sırt desteği var. Oturmaya başladığım zaman bunu atıp tepsilerini takacağız. Ana kucaklarında olan sallanan oyuncaklardan da koymuşlar. Özellikle kırmızı halkaya bayıldım, yemek istiyorum ama hepsini ağzıma sokamıyorum. Bir de inek var, möölüyor. İlk duyduğumda neye uğradığımı şaşırdım, ödüm koptu. Artık alıştım. :)


Sonuç olarak; artık masada 3 kişiyiz. Sizleri de bekleriz.. :)

PS: Annem bir de Kanyon'da çocuk mağazalarının olduğu katta 0 aylıktan itibaren kullanılabilen bir mama sandalyesi görmüştü. Zaten ampulu yaktıran o oldu. Fiyatı 850 TL. Dileyen (ya da paraya kıyan) onu da alabilir tabii. Benim Chicco 279 TL.

4 yorum:

  1. ÇOK TATLI MAŞALLAH SİZLE AYNI SEPEPTE ÖTÜRÜ BENDE OĞLUMA SEADREAMS MODELİNİ ALDIM ÇOK GÜZEL OĞLUMDA ÜZERİNDEKİ O KOCAMAN BALIĞI AĞZINA SOKMAYA ÇALIŞIYOR AYNI GÖRÜNTÜLERİ BİZDE KAYDETTİK ÇOK SEVİMLİLER PAYLAŞMAK İSTEDİM...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler.. Ela'nin erken donemde bizimle masaya oturmasının sofra kültürü geliştirmesine ve kendini ailenin bir parçası olarak hissetmesine faydası olduguna inaniyorum. Siz de oğlunuzu güle güle büyütün :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba benim bebegim yeni doğdu aldığınız mama sandalyesini bir türlü bulamiyorum yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Chicco mağazalarına baktınız mı? Joker, e-bebek gibi mağazalarda göremedim ama gittigidiyor'da satılıyor, tasarım güncellenmiş çok şeker olmuş:

      http://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/chicco-polly-magic-mama-sandalyesi-delicacy-109041194?mpch=ads&ggap_s=ucuzu&ggap_m=ocs&ggap_n=ucuzu&scxid=14489-164755-2357-0

      http://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/chicco-polly-magic-mama-sandalyesi-purple-rain-109041197?mpch=ads&ggap_s=ucuzu&ggap_m=ocs&ggap_n=ucuzu&scxid=14489-164755-2357-0

      Sevgiler..

      Sil