04 Temmuz 2009

Boğaza nazır aile saadeti

Bu akşam ailecek boğazda balık yiyeceğiz diye sözleşmiştik. Öncesinde İstinye Park'a uğradık, babaannem ve halamla buluştuk ve bana yeni ciciler aldık. Oradan doğruca sahile indik, rakı-balık sofrasına kurulduk. Bir sürü şey yenip içildi ama ben anne sütü ile beslendiğimden hiçbirinin tadına bakamadım. Annem ağzıma bir damla karpuz suyu akıttı ama bir damladan pek birşey anlamadım doğrusu, tükürüğüm arasında kayboldu gitti.

Hava çok güzeldi, manzara çok güzeldi, ben çok güzeldim. Böyle olunca bol bol fotoğraf çektirdik. Annem-babam-ben:
Anneannem-dayım-dedem-ben:Babaannem-dedem-ben: Hepbirlikte güzel bir gece geçirdik, benim için tek kötü yanı gürültüden uyuyamamam oldu. Normalde 21:00'a doğru uyurdum, bizimkileri dışarı çıktığımızda hiç üzmüyordum ama bugün bir türlü uykumu devam ettiremedim. Neyseki eve gelince huysuzluk yapmadım, meme emip hemen uyudum.

Mahir Dedemin gelişiyle güzel bir aile fotoğrafı çektiririz demiştim. İşte karşınızda ailem:

1 yorum:

  1. sizi tebrik ederim ela cok şanslı bır cocuk sizler gibi bir aileye sahip olduğu icin.bendeniz elanın fotoğrafcısı rıfat tunc bende bundan sonra elanın hayranı olarak bugüzel günlükleri takip edeceğim.bu arada sizde ileride bu yazıları kitaba dönüştürün.iyi akşamlar

    YanıtlaSil