29 Eylül 2010

Alışveriş turları

Dayım ev değiştireceği için iki gündür dekorasyon mağazaları ve yapı marketlerini turluyoruz. Dün IKEA'ya gittik. Ben gider gitmez uyuyakalınca annemler önce Forum'u gezmişler. Heyecanla beklediği H&M'i dünya gözüyle İstanbul'da göreceği için annem çok mutlu. Açılış tarihi 6 Kasım olarak belirlenmiş. Forum bize çok uzak olduğundan sık sık H&M'e gidemeyeceğimiz aşikar ama olsun yeter ki İstanbul'da bir H&M olsun. :)
Uyandığımda IKEA'daydık. Üst kattaki tur tamamlanmış, kahve molası verilmiş, sıra alt kata gelmişti. Uyanınca tabii ki pusetimde oturmak istemedim. Önce aileler gezerken çocuklar oynasın diye reyon aralarına serpiştirilen oyuncaklarla oynadım.Sonra ben de kafama göre dolaşmaya başladım. Dolap kapaklarını ve çekmeceleri açıp kapatırken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.Bugün de Koçtaş'a, dolayısıyla Cevahir'e gittik. Doğrusu alışveriş merkezlerinde hafta içi daha rahat ediyorum, gönlümce etrafta dolaşıp mağaza gezebiliyorum.

Eve dönmeden önce market alışverişini de halledelim diye Migros'a girdik. Altında araba olan alışveriş sepetlerine daha önce binmemiştim. Girişte bir tane görünce hemen binmek istedim ama kırıktı. Annem "Ben sana içeride sağlam bir tane bulurum." dese de arabadan inmek istemedim. Neyseki içeriye girer girmez bir tane bulduk da rahat rahat gezebildim. Yalnız anneannem araba kullanışımı pek beğenmedi çünkü camdan ayaklarımı çıkarıp kapı açıkken araba kullanıyormuşum. Anlayacağınız şoförlüğümü pek güvenli bulmadı! :))

1 yorum:

  1. anlatımın da sen de annen de ck tatlısınız elacım.ıyı ı tanıstık sızlerle .. svgler

    YanıtlaSil