23 Ekim 2010

Bir öğleden sonra... Kanyon'da...

Öğle yemeğinde köftemi yedikten sonra Yelda gelip bizi aldı, Coys&Alp ile buluşmak üzere Kanyon'a gittik. Hava süper değildi ama olsun, henüz kış gelmemişken hafta sonları eve kapanmamak lazım değil mi?

Kanyon'a gittiğimizde gözlerim kapanıyordu, biraz dolaşınca uyuyuverdim. Ben uyurken annem geçen gün benim için Gap'ten aldığı kıyafetleri değiştirmiş. Bedenleri 18-24'tü, aralarında çok fark olmadığı için 2 yaşa çevirmiş. Dökümlü giymek daha güzel oluyor. Kanyon'daki Gap'te çok yüksek sesle müzik çalıyorlar, o kadar yorgunmuşum ki hiç duymadan uyumaya devam etmişim.

Ben uyuyunca annem çok mutlu olmuş tabii. Hem peşimden koşmayacağı, hem de arkadaşlarıyla sakin sakin sohbet edebileceği için...

Alp'i sorarsanız benden daha uslu bir çocuk olduğunu söyleyebilirim. Bir de çok yakışıklı olduğunu... İkimiz birlikteyken çevrenin tüm ilgisini üzerimize çekiyoruz. Bu nedenle bugün görev dağılımı yaptık. House Cafe'de oturduğumuz süre boyunca ben uyudum ki, insanların gözleri fazla kamaşmasın! :)

Uyandığım zaman "Yeter durduğumuz!" dedik ve etrafı keşfe çıktık.
Pusetimin emniyet kemeriyle oynarken Alp geldi ve bana nasıl takılacağını gösterdi.
Bizden başka herkes karşıya geçeceği için günü erken noktaladık. Zaten Alp'in uykusu gelmişti. El sallayıp ayrıldık. Bizi eve bıraktıktan sonra ekip karşıya geçti. Umarım trafiğe kalmamışlardır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder