16 Ekim 2010

Dolu dolu bir cumartesi

Annem kahvaltıdan sonra sabah kahvesi için Zeyneplere gideceğimizi söyledi. Zeynep'in bahçeli evde oturduğunu hatırladım ve "Bahhçe" dedim. Annem de "Evet tatlım bahçede oynayabilirsiniz, hava bugün güzel." dedi. Yuppiii!!!

Zeynep beni görünce hemen elimden tutup içeri götürdü. Önce Ömer'e baktık. Beşiğinde tatlı tatlı uyuyordu. Minicikti... :) Zeynep'in odasına gidip seçtiğimiz oyuncakları salona getirdik ve bizimkiler sohbet ederken oyuncaklarla oynadık. Ara sıra odasına gidip başka oyuncaklar seçip getirdik, salon oyuncakla doldu, taştı. İlk defa gördüğüm tahta puzzle'ları şipşak yapıverince Seda çok şaşırdı. Annem bu başarımdan hiç etkilenmeyince daha da şaşırdı. Sonradan düşününce hak verdik; benim puzzle yeteneğim herkesi şaşırtıyor ama annem artık kanıksamış. Çünkü ilk yapışta ezberliyorum, sonraki yapışlar hep yapmış olmak için...

Evde sıkılınca bahçeye çıktık ve biraz da orada oynadık.
Scooter'ı paylaşamayınca Zeynep bisiklete bindi. Çünkü scooter benim için daha orijinal olduğundan bırakmak istemedim. Nasılsa evde benim de bisikletim var ama scooter'ım yok.
Annem bir ayağımı kullanarak ileri gidebileceğimi söyledi ama beceremedim.-Tahta puzzle verin bana! :)
Zeynep'in kocaman plastik mutfağında yemek yaptık.
Aramızda güzel bir uyum var. Birlikteyken biz de iyi vakit geçiriyoruz, anne-babalarımız da...

Zeynep&Seda'nın uyku saati, benim de yemek saatim gelince eve döndük. Annem başımın etini yiyor, "Öğlen biraz uyursan rahat edersin." diye... Yemekten sonra süt istedim, sonra "E ee" yapacağımı söyledim. Gerçekten de yatağıma yatıp uyudum.

Uyanınca portakal yedim, annem beni tekrar giydirdi ve çıktık. Astoria'ya gittik, annemin Paşabahçe'den alması gerekenler varmış... Electro World'ün kuklasını Elmo'ma benzettiğim için ona sevgi göstermek istedim ama bizimkiler her seferinde beni yerden kaldırıp ellerimi sildiler.
Uykumu aldığım için neşe içinde ortalıkta koşturdum, Migros'a gidip çok sevdiğim arabaya bindim.
Ben araba kullanırken annem alışveriş yaptı. Babam o sırada bizden ayrılıp Electro World'ü dolaştı. Sonra buluşup eve döndük. Akşam yemeği için El Torito'dan sipariş verdik. Meksika yemeklerini hiç yadırgamadan yedim. Yatmadan önce duşumu aldım ve tabii ki bolca süt içtim.

Yarın sabah kahvaltıya misafirimiz var, erken kalkıp anneme yardım edeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder