25 Ekim 2010

Ela Süper İstanbul Modern'den bildiriyor

Uyuduğum anda annem "Fırsat bu fırsat!" demiş ve Galata'dan doğruca aşağı inip Karaköy Antrepo 3'e "Body Worlds" sergisine gitmişiz. Bu sergi hiç bana göre olmadığından bir süredir uyuduğum bir an kollanıyordu, meğer gün bugünmüş!

Annem insanın yaşam döngüsü içerisinde bedenin nasıl değiştiğini fetus halinden başlayarak gösteren bu sergiden çok etkilenmiş. Ayrıntılı bilgiyi burada bulabilirsiniz. 17 Aralık'a kadar sürecek olan Body Worlds'ü mutlaka görün!
Sergiyi gezdikleri iki saat boyunca uyuduğum için onlarca kez şükreden annem uyanınca beni İstanbul Modern'in cafesine götürdü. Ded* yer, Avvfa** içerim diye düşünmüştüm, hemen menüyü inceleyip siparişimi verdim.
Sonra da vazgeçtim. Siparişlerim anneme kaldı. Çünkü manzara çok güzeldi, bir sürü gemi vardı, bir amca balık tutuyordu ve üzerimizden helikopter geçiyordu. Dışarıda bu kadar hareket varken yerimde niye oturayım ki? Her taraf bariyerlerle çevrilmiş olsa da aşağıya uçacağım diye annemin yüreği ağzına geldi.
* Ded: Kek
**Avvfa: Süt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder