15 Ekim 2010

I love milk

Sabah 10:20'de en çok sevdiğim çizgi film "Hide and seek"i seyrettim. (Konusu 'arkadaşlarıyla saklambaç oynamayı çok seven bir köpeğin maceraları' olarak özetlenebilir. Scrappy'nin 5 arkadaşı ona saklambaç oynamaya geliyorlar, Scrappy 10'a kadar sayarken arkadaşları saklanıyor. Scrappy arkadaşlarını teker teker saklandıkları yerlerde buluyor ve çizgi film bitiyor.) Ardından "The cow goes moo" başladı. Bu çizgi filmde de her bölümde bir hayvan tanıtılıyor ama ben esas şarkısını seviyorum.

TV seyretmeye geçen hafta annem hastayken başladım. Artık sabah ve akşam 15'er dakika olmak üzere TV seyrettiğimi itiraf ediyorum. "Hide and seek"te 10'a kadar saymayı öğreniyorum, "The cow goes moo"da hayvanları tanıyorum. İkisi de öğretici olduğu için annem seyretmeme izin veriyor, reklam ya da klip seyrettirmiyor. Kısaca TV yasağını 18 ay sürdürebildik. "Yine iyi dayandık." diyor annem.

Çizgi film faslı bitince Teomanlara gittik. Gittiğimizde Teoman uyuyordu. Gözünü açıp beni gördüğünde çok şaşırdı. :) Bugün ikimiz de sakindik. Demek ki öğleden sonraları kuduruk oluyoruz. Teoman bana Büyümix ısmarladı. Daha önce hiç yememiştim. Büyümixlerimizi hüplettikten sonra biraz kitap okuduk.
Sonra salonu talan ettik. Oyuncakları etrafa saçtık. Chicco araba bugün de çok populerdi.
Bugün düne göre biraz daha iyi yedim diyebilirim. Dün -sadece sütle beslendiğim ilk 6 ayı saymazsak- hayatımın rekorunu kırıp tam 1,5 lt süt içtim! Sütü çok ama çok seviyorum, istediğimde verilmezse ortalığı yıkıyorum. Kahvaltıda pek bir şey yemiyorum. Bu yüzden yediğim yumurta sayısı da azaldı. Annem öğle yemeğinde omlet yapmayı denedi ama yine yemedim. Abur cubur huyum hala yok. Kuru üzüm-erik-incir-yemiş çeşitlerini bolca tüketiyorum. Bir süredir yoğurt yemiyordum, artık yiyorum. Meyve ile de barıştım, bu aralar favorim mandalina.

Akşam üzeri mandalinamı yerken Yelda aradı, "Evdeyseniz iş çıkışı uğrarım." dedi. "Evdeyiz, bekliyoruz." dedi annem. Araya Amerika seyahati girdiğinden uzun zamandır görüşmemiştik. Ona "Waka Waka" dansımı gösterdim, güldük eğlendik. Öğlen uyumadığım için uykum gelmeye başladı, Yelda gittikten sonra babamı bekledim. O sırada yemeğimi yedim. Menude biber dolması vardı, harika olmuş, çok severek yedim. Annem mutlu oldu. O kadar dolmanın üstüne 2 bardak sütümü içtim, şimdi de yatmaya gidiyorum. İyi geceler! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder