13 Kasım 2010

9 günlük tatile hızlı bir giriş

Yelda'nın benim kadar çok sevdiği iki minik daha var: Poyraz ve Bulut. Bize hep onları anlatıyor, onlara da bizi anlatıyormuş. "Artık sizi tanıştırmam lazım." dedi ve öğlene doğru bizi alıp evlerine götürdü. Poyraz benden 1,5 yaş büyük, Bulut 4 ay küçük. Ay olarak Bulut'la daha yakın olduğum için onunla oynarım diye beklenti olsa da ben ikisiyle de çok iyi anlaştım. Yeni arkadaşlarım tanışmamızın şerefine bana bir müzik kutusu almışlar. Ben elim boş gittiğim için çok utandım. Yelda'ya da aşk olsun yani, hediye konusunu biliyormuş. İnsan bir çıtlatmaz mı?Bu playdate'lerin en güzel yanlarından biri bende olmayan değişik oyuncaklarla oynama fırsatı bulmam. Mesela bu sallanan at çok şeker değil mi?Poyraz ile oyun hamurundan makarna yaptık. Çok hoşuma gitti. Meğer annem bana da almış ama henüz vermemiş. Ne duruyoruz yahu? Yarın hemen çıkaralım şu hamurları!

Digiturk'teki müzik kanallarını açıp salonun ortasını dans pistine çevirdik. Bakın nasıl çılgınca dans etmişiz. (Figürleri görmeniz lazımdı!)
Playdate'imiz 4'e kadar sürdü. O kadar çok kudurduk ki hepimiz yorgun düştük ve uyumak istedik. Ev biraz sessizleşti böylece... Önce Poyraz gidip yattı. Biz vedalaşıp ayrıldık. Bulut'un da gözleri kapanıyordu, herhalde bizden sonra o da uyumuştur. Zaten biraz kırıklık da vardı bugün onda... Yeldacım, Poyraz'la Bulut'u çok sevdim. Tekrar ayarlayalım da bir araya gelelim olur mu?

Cadde turu sırasında biraz kestirdim. Sonra annemde ampul yandı. Bir haftadır "Pidapida" ve "Ayça" diye sayıklıyordum. "Arayalım bakalım, programları yoksa görüşelim." dedi. Ayça'dan ok gelince hemen "Olley!" dedim.

Eve girer girmez karşıdaki Köfteci Ramiz'den köfte söyledik de kendime geldim. Çok acıkmıştım. Sonra "Pidapida" ve "Ayça" ile oynadım, birlikte boya yaptık. Ve tabii evi dağıttık.
Ben bu Kostandoflar'ı çok seviyoruuum! :)

1 yorum: