17 Kasım 2010

Düzen iyidir

Dün gece hafif ateşle uyudum ama sabah kalktığımda iyi hissediyordum. Sol üst köpek dişim de patlamış. Belki dişle ilgilidir, belki gribal bir durumdur... Bilemedik... Bizimkiler her ihtimale karşı bugün beni dışarı çıkarmayıp evde dinlendirmek istediler. "Tamam." dedim. Nasılsa benimle oynamak için taa İzmir'den gelen anneannem ve dedem vardı, canım sıkılmazdı.

Dedem uzun zaman önce Ikea'dan aldığımız ama annemin onsuz yapmaya cesaret edemediği kitaplığı monte etti. Sonra da tırmanmaya kalkıp üzerime deviririm diye duvara sabitledi.
Annem de hemen oyuncaklarımı yerleştirdi.
Nasıl? Oyuncaklarım daha derli toplu bir görünüme sahip olmuş değil mi? Bu aynı zamanda Montessori'ye de uygun bir yaklaşım oldu. Ulaşabileceğim yükseklikte ve belli bir düzen içerisinde duran oyuncakları kendim alıp oynadıktan sonra tekrar yerine kaldırabileceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder