15 Kasım 2010

Hep gezmek olmaz, biraz da çalışalım

Sabah babam işe, anneannemle dedem de dayımın evine son eksikleri tamamlamaya gittiler. Biz de annemle mama sandalyemin periyodik temizliğini yaptık. Yıkanabilen parçalarını yıkayıp tekrar monte etmek için kurumalarını beklemiştik. Bugün de iskeletini iyice temizleyip parçaları taktık. Böylece mama sandalyem ilk günkü gibi oldu.
Babam geldiğinde öğle yemeğimi yiyordum. Yemekten sonra hep birlikte oynadık ve uyku saatim gelince doğru yatağa gittim.

Uyandığımda bizimkiler markete gitmek için beni beklediklerini söylediler. Hemen üzerime bir şey alıp çıktım. Yolda annem Yelda ile konuşuyordu, 5 dk. uğramaya karar verdik. Gitmişken yemeğe kaldık. Tabii ki masanın baş köşesindeki yerimi kimseye kaptırmadım.
Evden sadece markete gitmek için çıktığımızdan yanımızda yedek bez yoktu. Altımdaki bez bu yükü daha fazla taşıyamayacağını beyan ettiği için eve döndük. Yarınki programda bayram ziyaretleri var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder