11 Kasım 2010

İsyanım var uleeen!

Videodaki isyanım unufak olup yere dökülen ve boyanmış kağıdın değdiği yerleri de boyamaya devam eden Prang marka boya kalemlerimin kaldırılışına... Aslında bu kalemlerle boyaması çok zevkliydi. Ucu kalın olduğu için dar alanları boyarken kötü ama bomboş kağıdı önüme alıp gönlümce çizince güzel sonuç veriyordu. Hem de silinince lekesi kalmıyordu. Biraz daha büyüyüp doğru düzgün kullanabileceğimde annem tekrar ortaya çıkarır herhalde...Boya yapmayı çok seviyorum. Hatta kurduğum ilk soru cümlesi "Boya nenne?" olmuştu. Boyalarımı arayıp bulamadığımda anneme nerede olduklarını sormuştum. Evde her fırsatta boya yapıyorum. Dışarı çıkarken de yanıma mutlaka boya kitabı ve kalemleri alıyorum. En garantisi kuru boya. Ne akar, ne bulaşır. Annem daha birçok boya kalemi çeşidi olduğunu söylüyor. Tanımak için sabırsızlanıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder