19 Kasım 2010

Şanslıyım

Sabah erkenden yaptığımız kahvaltının ardından markete ve parka uğrayıp öğlen saatlerinde eve döndük. Bugün de biz misafir kabul edeceğimiz için annem ve anneannem mutfağa girip ikramları hazırladılar. O arada öğle yemeğimi yedim ama çok uykum olmasına rağmen uyumamakta direndim. Birlikte uyumak için babamla uzandık ama o uyudu, ben de yanından tüydüm.
Annemin babaannesinin İstanbul'da yaşayan akrabalarından Ali Amca ve Vesile Teyze ile ilgilenmek için salona geçtim. Bana cici bir çift ayakkabı hediye ettiler. Çok beğendim, teşekkür ederim. :)

Anneannem İzmir'den gelirken bayram hediyesi olarak ne istediğimi sormuştu. Yeni bir çift spor ayakkabıya ihtiyacım vardı ama buradan deneyerek almayı tercih etmiştim. Tatilin çoğunu yedik ama hala alışverişe çıkamadık. Bu yüzden misafirleri uğurladıktan sonra Metrocity'ye gittik. Çok uykum olduğundan uyuyakalmışım, annemler uyurken ayakkabıları ayağıma geçirip numarayı tespit etmişler. Uyandığım zaman iki ayakkabı arasından hangisini tercih ettiğimi sordular. Açık pembe detayları olan beyaz Adidas'ı tercih ettim. Teşekkürler anneanneciğim. :)

Daha sonra bayram harçlığımı nasıl değerlendirebilirim diye bakmak üzere Joker'e girdik. Birkaç tur oyuncaklara bindim ama inat olsun diye ısrarla poz vermedim.
Benim için kısa günün karı iki yeni ayakkabı oldu... Bu arada ayaklarım 22 numara olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder