17 Aralık 2010

Adım adım büyüyorum

Haklısınız, bir süredir yazmadığım için sizi merakta bıraktım. Önemli bir proje üzerinde çalışıyorum. Projem tamamlandığında tüm detayları sizlerle paylaşıyor olacağım. Biraz daha süreye ihtiyacım var. Tünelin sonunda ışığın göründüğünü söyleyebilirim. :)

Suskunluğuma sizlere başka bir projeyi duyurmak amacıyla ara vermek istedim. HIPP öncülüğünde gerçekleştirilen Adım Adım Büyüyorum projesini...

E-Bebek ve Jovi Boya'nın da katkıda bulunduğu projede biz miniklerin sanatçı ruhumuzu göstererek ortaya çıkaracağı eserlerin satışa çıkarılması sonucu elde edilen gelir ERAM - Özel Eğitime Muhtaç Çocuklara Yardım Derneği'ne aktarılacak.

Proje hakkında kısa bir bilgi vermeden geçmeyeyim. Buradaki formu doldurarak projeye katılıyorsunuz. Adresinize 6 adet resim kağıdı ve parmak boyaları geliyor. 6 ay süresince her ay bir kez ayak izimizi alıp kalan boş yeri boyamamızı sağlıyorsunuz. 6. ayın sonunda kağıtları geri gönderiyorsunuz. Çalışmalarımız özel bir sergide yer alarak satışa sunuluyor ve elde edilen gelir ile ERAM bünyesindeki çocuklar için rehabilitasyon merkezi ve eğitim binası yapımında kullanılıyor.

Ben hemen kayıt oldum. Heyecanla kağıt ve boyaların gelmesini bekliyorum. Bu arada arkadaşlarımı projeden haberdar ediyorum ve beni haberdar eden Öykü'ye teşekkür ediyorum. :)

1 yorum: