02 Ocak 2011

The brand new Hayret Residence

Yeni yılın ikinci günü için planımız Lisya ve Rubi'nin Göktürk'teki yeni evlerini görmekti. Öğle yemeğinden sonra uyuyacağım iki saatin ardından hazırlanıp çıkacaktık ama sürprizzzz! Uyumadım. Uyumam gereken saatte (13:30) uyumayınca 16'ya doğru uyuyakalıyorum. Kalkmam 18'i bulunca gece yatma saatimi ötelemiş oluyorum. Benim için fark etmez de evdeki dengeler en geç 22'de uyumuş olmam konusunda hassas.

"Çok uğraştım ama uyumuyor..." dedi annem, "Çıkalım haydi, nasılsa arabada uyuyacak. Bari erken uyusun." Beklenen oldu ve arabada bir güzel uyudum.

Uyanınca yukarı çıktım. Önce evi gezdim. Geniş, ferah... Tam Lisya'nın istediği gibi. Ailecek çok beğendik. "Güle güle oturun!" dedik.

İkramlara geçildiğinde orta sehpada duran meyve tabağı ilgimi çekti. Granny Smith elmayı görür görmez hatırladım. Bu ne zaman bir House Café'ye gitsek barmen abiler ile muhabbeti koyultmama sebep olan meyve. Rubi ekşi olduğu için şüpheyle soydu ama ben hepsini yedim. Neredeyse kabuklarını bile yiyecektim. Sonra da biraz muz kemirdim ama elmayla doyduğum için muzu yarım bıraktım.
Geniş evlerde oynanacak en zevkli oyun tabii ki saklambaç. Evde girmediğim delik, saklanmadığım yer kalmadı. Rubi yeni evini çok iyi tanıyor olmalı ki beni saklandığım her yerde buldu.

Bilin bakalım neredeyim?
İşte burdaaaa! :)
Bir de baktık saat 21 olmuş. Kalk, eve git, duş al, süt iç, diş fırçala ve yat. Oldu mu saat 22? Zaten benim de uykum geldiği için "Ev saati" demeye başlamıştım. Lisya ve Rubi'ye kocamaaaan sarıldım ve en kısa zamanda tekrar gelmek üzere söz verdim.

7 yorum:

  1. iyi ki geldin :))) hep gel olur mu? :)

    YanıtlaSil
  2. Yine geliriz de, ben koltuklar için endişe ediyorum :{

    YanıtlaSil
  3. yaaaaa ben de kara kara size nasil soyliycegimi dusunuyodum, koltuk kiliflarini yikayinca ela'nin cizdigi guzel desenler gitti maalesef :(

    YanıtlaSil
  4. Ay Lisya yüreğime inecekti!! Cümlenin basını okurken çıkmadılar zannettim :)

    YanıtlaSil