22 Ocak 2011

Ela atlı karıncada

Dün akşam üzeri babaannem ve Bahar Teyze geldiler. Sonra da Cemal Amca. Birlikte oyun oynadık ve yemek yedik. Yemekten sonra annem bu gece dışarıda olacaklarını ve ben uyuduktan sonra geleceklerini söyledi. "Tamam anne." dedim ve oyuna devam ettim.

Sabah uyandığımda "Ela uyannı baba!" diye babama seslendim. Artık gece tuvalete gitmek istediğimde de babama sesleniyorum çünkü daha çok o geliyor. Çiş yapıp su içtikten sonra biraz sohbet edip tekrar uyuyorum. Bu süreç annemin bir daha uyuyamamasına sebep oluyor, babamsa kaldığı yerden uykuya devam ediyor. Bu yüzden annem gece nöbetlerini babama pasladı gibi bir durum oldu. :)

Babaannem ve Bahar Teyze bizde kalmışlar. Sabah neşeme onlar da uyandılar. Bizimle güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra gittiler. Ben de biraz oynayıp öğle uykusuna yattım.

Uyanınca hazırlanıp çıktık. Mohini'ye gittik ve Rüzgar'la buluştuk. Önceki gidişimizde de boştu, artık iyice sinek avlar hale gelmiş. Toparlar demiştim ama toparlayamamış. Mağazalarda bir boşaltma durumu vardı sanki... Biraz araştırınca Mohini'nin 2 aya kapanacağını öğrendik. O anda kafamda ampul yandı. Geçenlerde bir ofis hakkında taşınma konusu geçmişti. Etiler'de Mc Donalds'ın arkasında bir yere taşınacakları üzerine... Nereye taşınacaklarını tahmin etmek güç olmadı! :) Henüz 'confidential' olduğu için daha fazla ayrıntıya girmiyorum.

Yine boş koridolarda koştuk, boş mağazaları gezdik, kimsenin oynamadığı oyuncaklarla oynadık.
Wii köşeleri hala vardı ama Wii'ler çalışmıyordu.
Alt kata parti alanına indik. İlk defa atlı karıncaya bindim.
Ve çok sevdim! :) Tavşanıma sıkı sıkı sarıldım.
Sonra da sincapa bindim. Bu daha rahattı...
Mohini'nin kalabalık olmaması güzel ama kapanıyor olması da kötü olmuş. :(

Yemeğe Nusr-et'e gideriz diye düşünmüştük ama sonra bize geçmenin daha iyi olacağına karar verdik. Eve kebap söyledik, siparişler gelene kadar Rüzgar'ın babaannesinin yaptığı köfteleri yedik.

Uyku saatine kadar bilimum oyuncaklarla ve iPad'le vakit geçirdik. Gözler kapanmaya başlayınca misafirlerimizi uğurladık. Sütümü içip hemen uyudum. Bu gecelik duşu pas geçtik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder