13 Ocak 2011

İyi ki doğdun Çağan

Bugün annemle Çağan'ın doğum gününü gecikmeli olarak kutlamaya karar verdik. Ama ona böyle söylemedik. 10:30 gibi Astoria'da olacağımızı, Esentepe'deki işi bittiğinde isterse görüşebileceğimizi söyledik. Tabii ki hemen kabul etti! :)

Kahvaltıdan sonra toparlanıp çıktık. Çağan gelene kadar hediyesini aldık. Starbucks'a oturmadan söylemeyecektik ama meraklı insan "Sephora'dan ne aldınız bakiyim?" diye sorunca gerçekler ortaya döküldü. :) Çağan Starbucks'a gidene kadar zor sabretti. Ben de oturur oturmaz hediyelerini verdim.
Ama sesli öpücüğümden vermedim. Bunun üzerine o da beni göbeğimden öptü.
Bu arada resimde görünen arkadaki bina Plamen'in iş yeriymiş. Annem söylediğine pişman oldu. Çünkü "PidaPida" diye tutturdum. Çalıştığı için yanına gidemezmişiz ama yerindeyse bize el sallar diye aradık. Meğer şehir dışındaymış. Ben de vazgeçtim ve "meyve fuyu" içip karamelli waffle yedim.
Saat 12 olduğunda Astoria'ya bir şeyler oldu. Burayı daha önce hiç bu kadar kalabalık görmemiştim. Sanıyorum Plamen hariç etrafta çalışan herkes yemek saatinde Astoria'daydı. Kendimize zar zor yer bulup karnımızı doyurduk ve metroya atladığımız gibi Cevahir'e geçtik, almamız gereken bir hediye daha varmış.

Cevahir'de ben 2 saat kadar uyudum. Ama uyumadan önce çişimi yaptım. Burada da çocuk tuvaleti yapmışlar. (Tchibo'nun yanındaki koridora girince sağda.) Artık her AVM bu konuya el atmaya başladı. Sanırım Kanyon öncü oldu çünkü biz AVM'de çocuk tuvaleti kavramı ile ilk kez Kanyon'da tanıştık. Burası Kanyon'daki kadar şık değil ama olsun. Var mı? Var. Girmedim ama duyduğuma göre Akmerkez'de de varmış. Acaba İstinye Park'ta da var mıdır? Öğrenip haber veririm...

PS: Sesli öpücüğümü ayrılırken verdim. O kadar da kaba değilim! :)

1 yorum:

  1. Geç doğum günü kutlaması da harika bir şeymiş canımmmm :)

    YanıtlaSil