05 Ocak 2011

Kısa kısa...

- Dışarısı çok soğuk. Eskisi gibi her gün çıkamıyoruz ama soğuk diye hiç çıkmamazlık da etmiyoruz. Bugün almamız gereken birkaç şey olunca annemle Kanyon'a gittik. Resimdeki gibi paketlenerek götürüldüğüm için hiç üşümedim.- Calzedonia'da %50 indirim var. Çoraplarımı beğenenlere duyurulur.

- Yarın Gap'te indirim başlıyor. Ben cumartesi gidebileceğim ama siz bir göz atın bence.

- Akşam üzeri Evrim aradı. Kanyon'da olduğumu duymuş, eve beraber dönmeyi önerecekmiş. Şaşırdım tabii. Meğer arkadaşları beni bir mağazada görüp Evrim'e haber vermişler. "Söylüyorum sana Elacığım, bizim ofiste çok populersin." dedi. Gerçekten öyleymişim! :)

- "Toh iş vaay"(Çok iş var). Bu aralar böyle. Sürekli meşgulüm. Telefonlara bile çıkmıyorum.

- "Teşehhüim" ve "Özüy diliim" (Teşekkür ederim ve Özür dilerim) demeyi öğrendiğimden beri daha kibar bir kız oldum.

- Severek okutturduğum iki yeni kitabım var: Elmer ve Renkler ile Elmer ve Hava.
Milet Kitabevi'nden çıkan bu iki dilli (İngilizce-Türkçe) kitaplarda Elmer adında rengarenk bir filin maceralarını okuyoruz. Her sayfada yine sadece bir cümle olduğu için ilk okuyuşta ezberledim bile. İkinci okuyuşumuzda portakalı ve limonu düşürmemesi için "Dikkat et Elma!" diye bağırınca annem çok şaşırmıştı. :) Serinin diğer kitaplarını da almaya karar verdim. (Her biri 9 TL)

- Hikaye kitapları kadar çıkartmalı kitapları da çok seviyorum. Babam neredeyse her gün bir tane getiriyor.

- Boyama kitapları da bir diğer favorim. Normalde elime göre minik kuru boya kalemleri kullanıyorum. Geçen akşam Evrim Leonardini'den Teoman için aldığı boyaları gösterdi. Bunlar da tam elime göre. Rahat kavranabiliyor, yumuşak ve etrafı kirletmiyor. Bugün biz de aldık. (8 TL)
- Kış mevsiminde favorim Mineola/Klementin/Kıbrıs Mandalini denen meyve ve taze sıkılmış portakal suyu. Kuru yemiş ve kuru meyveleri de tüketmeye devam. Dışarı her çıktığımızda içinde fındık ve üzüm olan kabım mutlaka yanımızda oluyor. Dün de ilk kez dut kurusu yedim. Dönüşümlü olarak tüm çeşitleri tüketmeye çalışıyorum.

- Japonya'dan yorum yazan izleyicim beni çok ama çok mutlu etti. Annemle her gün istatistiklere bakıyoruz. Blog'uma kaç kişi girmiş, nerede yaşıyorlar, sayfalarda ne kadar süre ile gezmişler vb. Japonya gibi merak ettiğim birkaç yer daha var; Maldivler, US, Kanada... Aslında blog'umu okuyan herkesi çok merak ediyorum. Siz de arada Ece'nin annesi gibi yorum yazsanıza. Ben de sizleri tanımayı çok istiyorum ve sizlerden öğrenecek çok şey olduğunu düşünüyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder