08 Ocak 2011

Kız kıza İstinye Park

Annemle Öniz bugün çanta bakmaya gideceklermiş. "Ben de gelebilir miyim?" diye sordum. Annem "Tabii ki canım. Sensiz gitmiyoruz çünkü Öniz seni çok özlemiş, özellikle gelmeni istiyor." dedi. Olleyy! Kız kıza alışveriş günü! :)

Giyinme zamanı gelince annem dünkü tecrübesini hatırlayıp beni ve giysilerimi babama pasladı. Yatakta attığımız 6573 taklanın sonunda ben giyinmiştim ama babam ter içinde kalmıştı.

Bezi bırakmamın şerefine Öniz bana hediye almak istiyordu. Kendisi çok düşüncelidir. Diş çıkarma, doğum günü, bayram, seyran, bez bırakma gibi önemli günleri hiç boş geçirmez. Ona çanta alamadık ama benim hediye işini hallettik, resmen günün kazananı ben oldum. Benim için Zara'dan çok şık bir elbise seçtik. Kış gardrobum fazlasıyla dolu olduğundan seneye yatırım yapmanın daha doğru olacağını düşünerek bir beden büyük aldık.

Akşam bizimkilerle "break dance" yaptık. Üçümüz salonda yere yatarak ya da popomuzun üstünde dönerek çeşitli dans figürleri sergiledik. O kadar çok güldük ki... Hem annemin hem babamın dahil olduğu aktiviteler beni çok mutlu ediyor. Her akşam mutlaka birlikte zaman geçirmeye çalışıyoruz. Ailecek bir arada olmak bence çok zevkli! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder