06 Ocak 2011

Sanat dolu bir gün

Bugün kendimi bolca sanata verdiğim bir gün oldu. Kahvaltıdan sonra dün aldığımız yeni boya kalemlerimle boyama yaptım.
Ardından sıra kargonun dün teslim ettiği ama evde temizlik olduğu için açamadığımız parmak boyalara geldi. Adım Adım Büyüyorum projesinden burada bahsetmiştim. Bugün ilk ayak izimi almak üzere gerekli hazırlıkları yaparak işe koyulduk. Öncelikle uzun kollu bir önlük giydim. Sonra da annem boyalı eller ve ayakla ortalıkta dolaşmayayım diye beni mama sandalyeme oturtmak suretiyle sabitledi.
Önce serbest çalışma yaparak en sevdiğim renk olan mavi ile kafama göre bir şeyler çizdim.
Ellerim bileğime kadar masmavi oldu. Bir an "Nasıl temizlenecek bu eller?" diye endişe etmedim değil.
Neyseki ılık su ve sabun ile kolayca temizlendi. Sıra proje için ayağımın izini çıkarmaya geldiğinde annem boyaları ayağımın altına sürerken biraz gıdıklandım. :)
Kağıda bastığımda şu iz çıktı:
Kenarlarını daha sonra boyayacağım. Ayak kurumadan onu bozmak istemedim. Yalnız keşke ortada hazır bir ayak izi olmasaymış. O kadar kalın ve renkli ki... Ayağımdan da küçük üstelik. Resmen benimkinden çok o görünüyor!

Bir kopya da kendimiz için hazırladık, tarih atıp kaldırdık.
Parmak boyasını çok sevdim. Projenin gönderdiği boyaların yarısı bitti zaten. Önümüzdeki ay yenisini almak gerekecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder