21 Ocak 2011

Tenise başladım

Dedem bugün Forum'a gidip Decathlon'u gezmiş. Ve tabii ki ba-yıl-mış! Aslında dedem gibi spor tutkunu biri için geç bir keşif olmuş. Hiç gitmediğini bilseydim elinden tutar ben götürürdüm. Nasıl da düşünemedim?

Decathlon kocamaaan bir mağaza. Sporla azıcık bile ilgileniyor olsanız içeride 2 saatten az zaman geçirmeniz mümkün değil. Fitness, doğa sporları, su sporları, grup sporları... Aklınıza gelebilecek her türlü spor için ekipman mevcut. Fiyatlar da çok uygun. Gitmediyseniz yakın bir zamanda uğrayın derim.

Dedemin Decathlon keşfi sayesinde ben de bugün tenisle tanıştım. Kendi için alışveriş yaparken beni de ihmal etmeyerek bana Artengo'nun tenise başlangıç setini almış. Sete buradan göz atabilirsiniz. Tabii ki heyecanla çantayı açıp içinden raketleri ve topu çıkardım. Dedem hemen ilk dersi verdi.
Topu raketin üzerinde zıplatmam lazımmış. Ne kadar eğlenceli! :)
Hemen bağımsız birkaç deneme yaptım ama zor işmiş.
Ben de raketi bırakıp topu duvara fırlattıktan sonra gittiği yerden almak suretiyle başka bir oyun buldum. :)

Ailede herkesin benimle birlikte yapmayı hayal ettiği bir hobi var. Dedem söz konusu olduğunda bu hobi tenis oluyor. Ben de elime koluma daha fazla hakim olup dedemle tenis oynayacağım günlerin hayalini kuruyorum... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder