14 Şubat 2011

Cezalıyım

Bugün öğle yemeğinden sonra dedem geldi ve birlikte Kanyon'a gittik. Babaannem, Ahsen Yenge, Perran Teyze ve Hamdiye Teyze Starbucks'talardı. Biz de yanlarına oturduk. Portakal suyu ve kurabiye siparişi verdim. Portakal suyumu içerken onunla o kadar oynadım ki (pipeti çıkarıp tekrar sokmak şeklinde) beklenen oldu ve bardağı devirdim. Abiler hemen temizleyip bana yeni bir bardak portakal suyu getirdiler. Ve fakat bu bana ders olmadı. Bir türlü yerimde oturmadım. Koltuğa çıkıp indim, kapıdan dışarı çıkıp girdim. Dedem ve annem sürekli peşimdelerdi, hiç oturmadılar. 2 kez tuvalete gittim. Hatta birinde Burçak Hala ile karşılaştık. Annem bugünkü kudurukluğum karşısında artık benimle bir yere gitmek istemediğini söyledi. Zaten daha evden çıkmadan beni giydirirken yoruluyormuş. Gittiğimiz yerde de ona rahat vermiyormuşum. "Biraz evde otur bakalım Ela Sümer. Artık anca parka gidersin!" dedi. Uppss! :(

Perran Teyze bana hediye almış. Her ne kadar hala Şubat ayında da olsak tüm mağazalar ilkbahar sezonunu açtılar ve rengarenk giysileri sergilemeye başladılar bile. Annemle göz ucuyla bakıyoruz ama "Daha erken." diyerek bulaşmıyoruz. Perran Teyze bu tatlı lila renkli triko ve eteği görünce dayanamamış ve "Çok yakışır Elacığım'a." diye almış. Bayıldım! Çok teşekkür ederim. :)
Annem Kanyon'a giderken beni trene bindireceğini söylemişti. Gittiğimizde trenin kaldırıldığını, onun yerine nostalji tramvayının getirildiğini gördük. Tren yerine tramvaya bindim ben de. Bu da tren kadar zevkliydi.
Hatta direksiyon başına geçip tramvayı sürdüm. Çok eğlendim! :)
Bu hafta geçen haftaki kadar güzel bir hava olmayacak gibi görünüyor. Zaten cezalıyım. Evde oturacakmışım. İsabet oldu o zaman, ne diyeyim...

10 yorum:

  1. Elacim ilkbahar-yaz sezonu izlenimlerini merakla bekliyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Elacık doğum günün yaklaşıyor, artık sen de bizden biri olduğuna göre ihtiyaç/eksik listeni heyecanla bekliyoruz :) İşine yaramayan bir şey almak istemeyiz değil mi :) öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  3. Blog'uma en çok zevk alarak eklediğim konulardan birinin alışveriş olduğunu söylemeliyim. İlk fırsatta en güzel parcalari seçip koyacağım. Beni izleyiiin! :)

    YanıtlaSil
  4. Ama ben utanıyorum böyle hediye listesi hazırlamaya.. Çok soran oluyor "Dogum gununde ne istersin?" diye ama nasıl derim "Sunu isterim, bunu isterim."? Hmm... Bilemedim.. Ayıp olmaz mı?

    YanıtlaSil
  5. Yok canım ne demek ayıp, İsine yarayacak bir şey olması asıl bizi mutlu eder :) kullanmayacağım ya da pisti olacak bı şey alıp anneciği degirtirmek için yormamış oluruz değil mı :)))

    YanıtlaSil
  6. Liste fikrini begendim, zaten alicaz bari istedigin bisi olsun. Yanliz Kanyon'a kadar gelip beni aramamana cok uzuldum, nasil guzel bir moral olurdu bana biliyor musun? Annende cebim var, istersin tamam mi cicim :)

    YanıtlaSil
  7. Gercekten mi? E tamam o zaman şimdiden düşünmeye basliyim yihhuuu! :)

    YanıtlaSil
  8. Cagancim düşündüm ama özellikle haber vermedim desem.. O kadar huysuz ki bu ara valla cekilecek gibi değil. Bir ay önce seninle Starbucks'ta oturan Ela'yi arıyorsan bulamazsın canım. Cocuğum eski haline donerse tekrar geliriz ve bu sefer haber veririz, tamam mı? (Off çok daraldım bu ara)

    YanıtlaSil
  9. Alla alla nazar mı değdi nedir? Ama ama belki hani ben uğurlu gelirim?? :)

    YanıtlaSil
  10. İnşallah tatlım, inşallah... :)

    YanıtlaSil