08 Şubat 2011

Çok mutluyummm

Bugün annemle parka gittik. 2.kata çıkıp dönen kaydıraktan kaydığım için o kadar mutluyum ki. Sürekli parka gitmek istiyorum. 2. katın basamakları demirden ve daha yüksek. Bacağımı iyice açıp trabzana tutunarak dikkatli bir şekilde çıkmam gerekiyor. Daha minicikken arkadaşımla birlikte buraya çıkmıştım. Bakıcısı da dibimizdeydi. Hırçın bir çocuk kaşla göz arasında beni ittirdi ve çok tehlikeli bir düşüş atlattım. Bu yüzden annem gücümü kazanıp kendimi koruyacak duruma gelene kadar 2.kata çıkmamı yasaklamıştı. Ama artık büyüdüm ve işte buradayım!

Cumartesi Play Barn'a gitmiştik ve aklım top havuzunda kalmıştı. Annemin sözü vardı, tekrar gidecektik. Bugün sözünü tuttu ve parktan sonra Astoria'daki Play Barn'a gittik.
Çok ama çok mutlu oldum. Çılgınlar gibi kaydım ve top topladım.
Burada ablalar eşliğinde 1 saat oynamak normalde 25 TL. 1 sene önce Rüzgar'la gitmiştik, o zaman da kampanya vardı. Hala varmış. Benim gibi topların arasında kaybolmak, minderler üzerinde zıp zıp zıplamak istiyorsanız 15 TL verip zamanın nasıl geçtiğini unutabilirsiniz.

Park ve top havuzundan sonra en sevdiğim yer olan Migros'a da gidince "Ben ne yaptım da annem bir günde bana bunca mutluluğu yaşattı?" diye sormadan edemedim. Kafama göre reyonları gezdim, almak istediklerimi aldım. Bazı ürünlerin yerleşimini beğenmediğim için tekrar düzenledim. Ve tabii ki araba şeklindeki alışveriş arabasına bindim. Dünyalar benim oldu!

İş çıkışı babamla buluşup halama gittik. Babaannem ve dedem de oradaydı. Eee bu kadar mutlu başlayan günü böyle mutlulukla bitirmeden olmaz değil mi? Halam rahat yemek yiyebileyim diye bana özel çatal-bıçak seti almış. Yemeğimi onlarla yedim. Bol bol piyano çaldım. İnce sesler duymak için pianonun sağdaki tuşlarına, kalın sesler duymak için soldaki tuşlarına basmayı öğrendim. Dolu dolu, çok güzel bir gün oldu benim için..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder