06 Şubat 2011

Karnaval havası

Bugün benim için karnaval gibiydi! Güne Kostandoflar ile Kanyon'daki Le Pain Quotidien'de kahvaltı yaparak başladık. İçeri girdiğimizde Öztezel Family'nin de orada olduğunu gördük. Ne güzel bir sürpriz! Hemen sarılıp öpüştük. Kuzenleri çok özlemişiz, "Hafta içi görüşelim." diyerek ayrıldık.

Erken kalktığım için bir şeyler atıştırdığımdan, kocaman bir bardak portakal suyu içip ceviz yiyerek masadakilere eşlik ettim. Bu yüzden birçok kez tuvalete gitmek zorunda kaldım. Normalde bu kadar çok içmem ama kendimi tutamadım işte. Sonrası feci oldu. :)Karnım tıka basa doyunca önümdeki tabağı kaldırıp resim yaptım. Yanımızda boya kalemleri bulundurmak iyi oluyor.
Kalkmaya yakın Plamen'in kucağına oturup iki bölüm Caillou patlattım. Evde hiç seyretmiyorum artık, doğrusu aklıma bile gelmiyor. Ama dışarıda canım sıkılırsa babamdan iPhone'u kapıp Youtube'u açarak Caillou'yu buluyorum. Biraz da böyle vakit geçiriyorum.
Kanyon dönüşü babam bizi eve bırakıp maça gitti. Sonra Öniz geldi. O sırada Yelda aradı, onu da çağırdık. Kız kıza sohbet, muhabbet derken iki saatin nasıl geçtiğini anlamadık. Öniz doğum günümde ne istediğimi sordu. Aklımda henüz bir şey yoktu, o da scooter önerisini getirdi. "Yuppiiii!" dedim. "Tamam o zaman, iki yaş hediyen scooter olsun. Senin için en güzel scooter'ı arayıp bulacağım." dedi. Bende de heyecanlı bekleyiş başladı!

Bu arada bir sene önce bugün Öniz'le boy cetvelimin önünde verdiğimiz pozu tekrar verdik. Öniz hiç büyümemiş ama ben çok büyümüşüm değil mi?
Bizimkilerin arkadaşlarını kendi arkadaşlarımmış gibi seviyorum. Onlarla çok iyi vakit geçiriyorum ve beni çok sevdiklerini hissediyorum. Annem hayatımda böyle tatlı insanlar olduğu için şanslı olduğumu söyledi. Görünüşe bakılırsa ben büyüdükçe birlikte daha eğlenceli vakit geçireceğiz. :)

3 yorum:

  1. Ben biraz enine büyümüşüm Elacım, hakkımı yeme lütfen :)

    YanıtlaSil
  2. Ela lokumu bir gün giyin süslende bende sana doğum günü hediyesi fotoğraf çekimi yapayım olur mu :))

    YanıtlaSil
  3. Yoo aynısın. Hatta belki zayıflamış bile olabilirsin Önizcim.

    Burcucum ne güzel bir teklif! Gerçekten çok isterim!

    YanıtlaSil