15 Şubat 2011

Kitap paylaşımı

İki yeni kitabım var: Babamı Neden Çok Seviyorum ve Neden Annemi Çok Seviyorum. Aslında kitaplarımı kendim seçmeye başlamıştım. Bu ikisini annem dün ben uyurken gezdiği Remzi Kitapevi'nden almış. "Çok seveceğini düşündüm." dedi verirken. Gerçekten de çok sevdim. Çünkü... Az yazı-çok resim seviyorum. Resimlere bakıp hikaye kurmak ya da çizimlerdeki küçük detaylar üzerinde konuşmak daha çok hoşuma gidiyor. Uzun hikayelerde konsantrasyonumu kaybediyorum. Kendimden bir şey bulmayı seviyorum. Babam da bana resimdeki baba ayı gibi sıkıca sarılır. Annem de resimdeki anne tavşan gibi her yerimi -ayak parmaklarımın aralarına kadar- öper. Görselliğe önem veriyorum. İllüstasyonlarını çok başarılı buldum.

Çocuklar anne/babalarını neden çok sevdiklerini anlatmış, Daniel Howarth resimlemiş. Mikado Yayınları. (Her biri 5 TL)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder