26 Şubat 2011

Seda'yı hediye yağmuruna tuttuk

Bugünün olayı Seda'nın baby shower organizasyonuydu. Dışarıda berbat bir hava vardı ama olsun. Ben İsveçli değil miyim? Beni bozmaz böyle havalar! :P

Partiye gitmeyi çok istememe rağmen giyinme faslı başlayınca işbirliğine yanaşmadım. Bizimkiler beni giydirmeye çalıştığında "İstemiomm!" diye ağladım. Annem "Peki tamam, istemiyorsan gelmek zorunda değilsin, evde babanla kalabilirsin." dedi. "Hayıı deymek istiom!" diye ağladım. "O halde gel giyinelim." "Hayııı diyin istemiom!" "Ama bak üzerinde hala pijaman var, partiye giderken şık giyinmemiz gerek, pijamayla gidemeyiz ki." "Hayıı pijapija istiom!" Bendeki bu inat yüzünden giyinme operasyonu tamamlandığında yarım saat geçmişti bile.

Teşvikiye yolunda berbat bir trafiğe takıldık. Bu havada kimse sokağa çıkmaktan çekinmemiş. Valla bravo, ne diyeyim. Sonuçta biz de onlardan biri değil miyiz? Taksiden inince hafif yağmur altında kendimizi The House Café'ye attık ve bizim için ayrılan bölüme geçtik. Seda'nın en yakın arkadaşı Çiğdem her ayrıntıyı düşünmüş, çok güzel bir parti düzenlemiş. Pastha'ya özel siparişle yaptırılan, üzerinde çeşitli bebek ve bebek eşyası figürleri olan çikolatalı kekler çok beğenildi. Ve tabii ki müstakbel anne hediye yağmuruna tutuldu. Seda çok mutluydu.
Minik bebek hırkası şeklinde örülmüş şekerler de çok güzeldi.
Gitmeden anı sayfasına ben de bir şeyler çiziktirdim.
Doktoru arkadaşımın her an gelebileceğini söylemiş. Heyecanla bekliyoruzzz!

1 yorum:

  1. Geldigin icin coooook tesekkurler Elacım. Inan cok mutlu oldum bu havada sizi gorunce... Hediyen icinde ayrıca cok tesekkurler!

    Arkadasın cok yakında gosterimde!!!

    YanıtlaSil