01 Kasım 2009

Evde misafir ağırlamaca

Sabah anneannemi ve dedemi İzmir'e uğurladık. Kesin ağlaya ağlaya gittiler, İstanbul'da yaşamadıkları için her anımı yakalayamıyorlar, haliyle de beni çok özlüyorlar. Zaman çok çabuk geçiyor, 5 gün göz açıp kapatıncaya kadar geçti. Bakalım bir sonraki ziyaretleri ne zaman olacak? Arayı fazla açmayın olur mu, ben de sizi çok özlüyorum...

Hava yağmurlu olduğundan bugün de dışarı çıkmadık. Zavallı anneannem ve dedem çok kötü bir hava muhalefetine denk geldiler, evden doğru düzgün çıktılar sayılmaz. Gerçi onlar hallerinden memnundu, günler evde yuvarlanarak geçti ama ben dışarı çıkmak isterdim doğrusu. Şu yağmur ne zaman bitecek acaba? Öğleden sonra Arda yumurta toplamaya geldi bize. Bu sefer hazırlıklıydık. Arda daha çok küçük olduğu için zamanının çoğunu meme emip uyuyarak geçirdi. Ben bağımsızlığımı ilan ettiğimden kendi kendime takıldım. Ardacım hemen büyü de birlikte oynayalım.Canım bugün sadece süt içmek istedi. Annem mama ve çorba yaptı ama hiçbirini istemedim. Sadece yoğurt yedim, onu da mızmızlanarak. Sanırım nedeni kot eteğimin bel kısmının dar gelmesi. Boydan hiçbir problem yok ama malesef göbeğim biraz sıktı. :( Moralim bozuldu, bugün biraz hafif besleneyim dedim. Bakar mısınız o kadar da içime çektim ama yine de olmadı değil mi?Bir ara baktım ki sehpa tozlanmış, sırf spor olsun diye tozunu alıverdim.Ardaları uğurladığımızda uykumun geldiğini farkettim. Hemen duş alıp sütümü içip uyuyacağım. Babaannem ve dedem yarın gelip nöbeti devralacaklar. Oh be, tüm ailem etrafımda! Ben de minik bir sevgi kelebeğiyim... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder