18 Nisan 2010

Ela&Arda kanki olma yolunda

Bugün Ardalar kahvaltıya bize gelecekti. Annem sabah erkenden hazırlıklara başladı, babam markete gidip eksikleri aldı. Ben de annemin topladığı yerleri tekrar dağıtmayarak kendi çapımda yardımcı oldum.

Arda'yla ben biraraya geldiğimizde yaşananlar yaşları birbirine yakın olan 2 çocuğa sahip anne-babaların halini düşündürdü. Herkes "Allah onlara sabır ve kolaylık versin!" dedi. Hele ikiz ebeveynleri.. Onların cennetlikleri kesin bugünden tescillidir!Arda bir yürümeye başlasın, kesinlikle daha çok eğleneceğiz. Aramız tam 6 ay. Haliyle ben biraz önden koşturuyorum. Büyüdükçe ve gelişim hızımız yavaşladıkça ara kapanacak, biz de "best friends" olacağız. :)

Üzülerek itiraf ediyorum ki Arda'yı doğru düzgün uyutmadım. Biraz gürültücüydüm bugün. Çok özür dilerim Ardacım. Kendimi affettireceğim sana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder