06 Temmuz 2010

I love Ikea

Elimdekileri atma huyum başladığından beri annem sonradan oyun odam haline gelen oturma odasındaki eşyalarımı odama taşımayı düşünüyordu. Bunda arkadaşım Alpiko'nun oyuncak atıp televizyonu kırdığını öğrenmesinin etkisi oldu sanırım. Oyuncaklarım tam da LCD'nin önünde dizili duruyordu. TV pek açılmıyor ama olsun parçalamaya da gerek yok değil mi?

Taşınmanın gerçekleşebilmesi için odamda gerekli düzenlemeleri yapıp oyuncaklarımı koyabileceğim birkaç raftan oluşan bir dolap, minik bir masa, sandalye ve kilim almak gerekiyordu. Ikea'nın çocukla ilgili her şeyi çok şirin ve kullanışlı, bu yüzden ilk tercihimiz Ikea oldu.

Ikea'ya akşama doğru annemle gidiyoruz, babam da iş çıkışı bize katılıyor, alışveriş bitince de hep birlikte eve dönüyoruz. Böylece haftasonu kalabalığını da çekmemiş oluyoruz. Haftasonu gideceklere tavsiye; sabah açılır açılmaz gitmeleri.. İşte o zaman bomboş, öğlene doğru kuru kalabalık içeriyi doldurmuş oluyor.

Normalde annemle yalnız alışverişe çıktığımızda ona hiç rahat vermiyorum, hiçbir yere bakamıyor. Bugün Ikea'ya girdiğimiz zaman gördüklerim bana o kadar ilginç geldi ki, etrafta koşuşturmaktansa pusetimde oturup seyretmeyi tercih ettim. Annem de almak istediklerini belirledi ki babam gelince zaman kaybetmeyelim, gösterip alalım. Gezilecek yerleri bitirdikten sonra çocuk bölümüne girdik. Tabii mutluluktan çıldırdım! Her şey tam bana göre, çok seviyorum orayı. Mini mini masalar, sandalyeler, rengarenk oyuncaklar... Hele peluşlar yok mu?
Hepsine teker teker sarıldım. Bizimkiler "Beğendiğin varsa al Elacığım." dediler ama peluşlar arasında çok içime sinen birşey olmadığından almadım. Onun yerine tahta bir oyuncağı seçtim. Yürürken onu önüme katıp götürüyorum, taka tuka sesler çıkıyor çok eğleniyorum. Bir yandan da terbiyesiz alt komşumuzdan beni uyandırdığı gecelerin intikamını alırım diye düşündüm. Yaşasın kötülük! :)
Eve gelince heyecanla masamı ve sandalyelerimi kurduk, kilimimi serdik. Oyuncak dolabımı da kurunca tamamen taşınmış olacağım. Dedecim uçak biletini gönderiyorum... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder