07 Ekim 2010

Tık Tık Tık! Sümerler evde mi?

2010-2011 Sonbahar-Kış sezonunun ilk virüsleri kapımızı çaldı. Annem biraz da mevsim geçişinin alerjisini artırmış olması sebebiyle soğuk algınlığına teslim oldu. Çeşitli destek güçler sayesinde vücuttaki kırıklık ve üşüme 2 günde atlatıldı, yarın sümüklü mendillerden de kurtuluruz diye umuyorum.

Babamda da tam tarif edemediği bazı belirtiler var ama... Ne olduğunu anlayamadık. Burnu akıyor ve kalkarken başı dönüyor. Sanırım tansiyon soslu nezle gibi bir şey bu?!?!? Bilen varsa yorum yazsın. :)

Bana gelince; annem hastayken yanından hiç ayrılmadım. "Hastalanacaksak beraber hastalanalım anneciğim." dedim. Bu durumda hesaplarıma göre yarın bende de ilk belirtilerin görülmeye başlaması gerekiyor. Annem "Hastalanmak istiyorsan hastalan bebeğim de..." dedi, "İşin ucu yine bana dokunuyor, sabaha kadar uyutmuyorsun!" Eeee ne demişler, annelik zor zanaat... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder