01 Ocak 2010

Jingle bells with Ella

Bu benim ilk yılbaşı gecem olduğundan tüm aileyi bize davet ettiğimi daha önce söylemiş miydim? Tüm hazırlıklarım bu büyük gece içindi, kolay değil ilk defa davet veriyordum. İşin en zor kısmı herkese hediye almaktı. Düşünülmüş hediyeler almaya önem verdiğim için herkesin neyi sevebileceğini düşündüm, çok gezdim, çok çalıştım. Umarım doğru seçimler yapmışımdır, herkes hediyesinden memnundur...

Yılbaşı sofrasını donatma görevini anneme vermiştim. Yaptığım liste çok uzun olduğundan görevi başarıyla ama 2 seferde tamamladı. Herkesin sevecek birşeyler bulabildiği bir sofra kurmak için ben, annem ve anneannem çok uğraştık. Masanın fotoğrafını çekmeyi unuttum ama yok yoktu diyebilirim.

Yemek saati yaklaşırken kırmızı düğmeli siyah-beyaz pöti kareli elbisemi giyip başıma geyik tacımı taktım ve babaannemleri beklemeye başladım. Neşem yerindeydi doğrusu!Yeni yıl hediyelerini altına koyacak bir ağacımız olmadığından tv ünitesinin köşesini hediye köşesi yaptım. Herkes aldığı hediyeleri buraya koydu. Çarpraz hediyeleşme de olduğundan köşe doldu taştı, 20'den fazla paket vardı. Annemi çam ağacı almak için ikna edemedim, seneye biraz daha bastıracağım. Seneye de böyle hediyeleşeceksek kocaman bir çam ağacı almam gerekecek.Bu gece biraz daha geç yatmayı, aldığım hediyeleri kendim vermeyi umuyordum ama gecenin hazırlıkları yüzünden gün içinde uyumaya vakit bulamadığım için erkenden uykum geldi ve 19:30'da uyudum. Ne hediyelerimi kendim verebildim, ne de hediyelerin ve yemeklerin beğenilip beğenilmediğini görebildim. Huysuzlaştığım için ailemle fotoğraf da çekilemedim... :( Seneye biraz daha dayanmaya çalışacağım.

Bu arada umarım herkes hediyesini beğenmiştir dedim ama belirtmeden geçemeyeceğim; ben kendi hediyelerimi çok beğendim. Halam beni Zara'dan donatmış:Anneannem telefonla konuşmayı öğrenmem için Fisherprice Eğitici Dostlar telefon almış.Dedem İzmir'den eli boş gelmemiş, bana Arda'nın aldığı Fisherprice Kurabiye Kavanozu'ndan almış. :) Bunu verip yerine başka birşey alacağız.Güçlü Eniştemin annesi Gülsen Teyze de Benetton'dan sportif ciciler getirmiş.Henüz zaman kavramım yok; yıl nedir, yeni yıl nedir bilmiyorum. Yine de bu "yeni yıl" konseptini çok sevdim! Aileme hediyeler alıp onlarla bir araya geldim. Bunun için "yeni yıl" gayet güzel bir bahane diyebilirim... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder