27 Mayıs 2010

Felekten bir gün

Bu sabah dedem değişiklik yaparak erken geldi ve beni parka o götürdü. Klasik sabah maratonumu dedemle tamamlayıp eve döndüğümüzde meyvemi yedim. Ardından son fotoğraflarımı çerçeveletmek ve babaannemle buluşmak için Cevahir'e gittik. Annem çok istediği matkap ve vidalama setini aldı, ben de Zara'ya yeni gelen birşeyler var mı diye baktım. Anneme hitap eden mağazaları gezerken kıyafetlere bakmakta zorlanıyorum ama burada çok rahatım. Askılar boyumun hizasında olduğundan rahatlıkla bakabiliyorum.Birkaç parça beğenip anneme gösterdim, o da beğenince aldım. Sadece aşırı taşlanmış kot etek seçtiğim için beni kınadı. Ben de hemen yerine koydum. Babaannem bana Hello Kitty'li bir bikini aldı. Tabii ki sadece alt. Yalnız dedem bikiniyi bu göbekle nasıl giyeceğimi kafasında pek canlandıramadı. Evet biraz göbeğim olabilir.. Ne yani göbeğim var diye bikini giyemeyecek miyim?

Defalarca merdiven inip çıktım, koridorlarda koşturdum, yine de uyumamak için inat ettim. Ama sonunda dayanamayıp yorgun düştüm. Uyandığımda metrodaydık. Bıdı bıdı anons edip beni uyandırdılar. Bir de baktım Metrocity'ye gidiyoruz. Babaannem dedeme şort alacakmış...

Tabii ki önce Joker'e uğradık. Birkaç tur oyuncaklara bindim. Sonra Ardacığım'a diş çıkarma hediyesi aldım.Sonra yine koşturmaya başladım. Yoruldukça babaannem beni kucağına aldı. Babaannemle o kadar çok aşk yaşadık ki dedeme fırsat kalmadı. Ve sanırım aşkımızı biraz kıskandı.. :))

Annem yine düşeş birşeyler yakaladı. Aldıkça aldık, zaten pusete binmiyorum baktım aldıklarımızla dolmuş taşmış! Neyse o da işe yaramış oldu böylece. Babamdan gelen işaretle kapıya çıktık ve arabaya atladığımız gibi Cihangir'e gittik. Savoy Balık'ta halamlarla buluştuk. Öğlen balık yemiştim, akşam menümde de balık olunca babam garipsedi. Unuttun galiba babacığım, ben yarı İzmirliyim!

Balıkları beklerken dedem beni babaannemden kaptığı gibi parka götürdü. Döndüğümde muhteşem bir balık beni bekliyordu, hemen mideye indirdim. Bu sefer sofrada turşu yoktu ama olsun. Tatlı olarak parfe vardı, "istemem koy yan cebime" taktiği ile dedemin parfesine dadandım. Artık bende yiyecek hal kalmayınca geceyi mide fesatı geçirmeden noktalamaya karar verdik.

Babacığım beni daha sık balıkçıya götürür müsün?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder