27 Temmuz 2009

Emzirme bileziği

Hande ve Rubi hastane ziyaretime geldikleri zaman İsrail'de gördükleri bir üründen bahsetmişlerdi: Emzirme Bileziği.
İlk günlerde "alt değiştir-emzir-uyut" paterni o kadar sık tekrar ediyor ki, yeni doğum yapmış olan annenizin kafası bazen karışabiliyor. "Ne zaman/hangi memeden emzirmiştim?" sorusunun cevabını hatırlayamayabiliyor.

Ben çok oburum, hiç bir zaman tek meme ile yetinmedim. 2 saatte bir emme düzenine de bir oturdum bir daha bırakmadım. Şu an, içinde bana arkadaş büyüten 3 kişi biliyorum. Bizden geçti, belki onlar faydalanırlar. Tanesi 14.90 TL, pahalı birşey değil. Gecenin bir vakti kağıt-kalemle not tutmaktan daha sevimli :) Annem bunu bileğine takmazmış ama baş ucumda bulundururdum dedi.

http://www.milkbandsturkiye.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder