07 Temmuz 2009

Ey Beşiktaş Belediyesi! Senin sayende varım!

Bugün bizimkilerin evlilik yıldönümüydü, imzalı 3 yılı devirdiler. (imzasız 4-anneme göre bu daha önemli) Akşam yemeğe çıktık. L'entrecote Paris'e gittik. Mekan önerisi annemindi, tam babamlık bir gece oldu. Ana yemekten side orders'a, tatlıdan şaraba herşey babam için hazırlanmış gibiydi. Ben evden çıkmadan meme emdiğim için karnım toktu, bizimkileri rahat bıraktım ki yemeklerini yesinler, güzel bir gece geçirsinler. Sohbet, muhabbet derken baktık ki saat 23 olmuş, kalkıp evimize geldik. Sarsıntıdan uyanınca yatmadan birşeyler atıştırma ihtiyacı hissettim, bir posta daha emdim. Artık sabah 5:30 seansına uyanmam diye düşünüyorum.Annecim, babacım çok tatlısınız, iyi ki benimsiniz. :)

PS: Fotoğrafta masanın ucunda mavi şalla örtülü olan benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder