22 Eylül 2009

Bebek beni özlemiş

Neslihan'la annemin dünkü planı tutmayınca bugünü de kaçırmayalım, doğurmadan önce dışarda bir kahve içelim diye düşünüp Tunç Family ile Bebek'te buluştuk. Hava yine sabahtan serin ve kapalıydı ama öğlen açtı. Güneşi kaçırmamakla iyi etmişiz. Havalar iyice serinlemeden bol bol açık havaya çıkmak lazım.

Dayımı da aldık ve yola çıktık. Geç kaldık diye telaş ederken bir de baktık Bebek'e önce biz varmışız. Beklerken parka gittik. Daha önce salıncakta sallanmış ve kaydıraktan kaymıştım. Bugün ilk kez tahtiravalliye bindim. Babam bizi havaya kaldırdıkça çok heyecanlandım. Bu da keyifli bir oyuncakmış. Dedem beni parka götürdüğünde tahtiravalliye de bindirmesini isteyeceğim.Bebek'te Yelda ve Tibet ile karşılaştık. Ayaküstü sohbet edip ayrıldık, zaten yarım saat önce beraberdik; Tibetlere bayramlaşmaya gitmiştik.

Parktan sonra Caffé Nero'ya oturduk. Ben yoğurdumu yiyip açık havada biraz uyudum. Herkeste Arda'nın gelişinin heyecanı vardı. "Haftaya bu saatlerde kucağımızda olacak" diye düşündükçe heyecanlandık. Annem ve babam benim doğduğum günü ve hastanede yaşadıklarımızı anlattılar. Doğumum çok güzel, çok mutlu bir olaymış. Herkesin gözleri parlıyormuş. İnşallah Arda da sağlıkla aramıza katılcak, bir sonraki bayramda elimi öpecek. Çünkü ben daha büyüğüm! :) Hahaha!!! Neslihan bana çok güzel bir bayramlık almış. Havalar serinlediğinde blog'umda görebilirsiniz.

Biz tüm bunları yaparken anneannemlerle babaannemler de İzmir'de buluştular. Babaannem ve dedem bir haftadır gemi seyahatindeydi. İstanbul öncesi son durak İzmir'miş. İzmir'e gitmişken dünürler buluşması yapmadan olur mu? Olmazzzz! Bütün gün kulaklarım çınladı, sanırım hep benden bahsettiler. Zaten benden daha güzel bir konu da zor bulurlar! :)

1 yorum:

  1. oo seni daha kimler kimler özledi de gezmekten yollarınız kesişmedi :-)

    YanıtlaSil