26 Eylül 2009

Açık havada son gezmeler

Annemin işe dönüşünün yaklaştığı şu günlerde iki gündemimiz var: Beni bu duruma alıştırmak ve ev işlerini üstlenecek bir yardımcı bulmak.

Babaannemler seyahatten döndüklerinden beri her gün bize geliyorlar. Annem bana el sallayıp gidiyor; bazen sadece babaannemle, bazen de hem babaannem hem dedemle başbaşa kalıyorum. Şimdilik iyi anlaşıyoruz. Zaman kavramım olmadığı için annemi ne kadar süre görmediğimi anlayamıyorum ama babaannem ve dedemle çok iyi vakit geçiriyorum. Beni parka götürüyorlar, mama yedirip uyutuyorlar... Kısaca asayiş berkemal.

Yardımcı konusunu da dün çözdük. Annem bu iş için eleman bulan bir ajansla görüşmüştü. Sabah aday adaylarıyla görüşmeye gittik. Biri içimize sindi. Evimize, dolayısıyla da hayatımıza Hacer Hanım girdi. Hemen pazartesi günü başlayacak, annem evde olacağı son 3 gün kendisini düzenimize alıştıracak. Evimize çok yardımcı girip çıksın istemiyoruz, umarım bu iyi biridir de uzun zaman boyunca bizimle kalıp aileden biri gibi olur.

Yardımcı işini hallettikten sonra Gap'in İstinye Park'taki fotoğraf çekimine gittik. Gap, modellik yapmak üzere 0-10 yaş arası ufaklıklar arıyormuş. Çekime ilgi o kadar büyüktü ki metrelerce kuyruk vardı. Sevgili Gap, üzgünüm ama modelin olmak için kuyruğa girecek kadar meraklı değilim. Ben giydiğim kıyafetlerle senin gönüllü modelliğini yapmaya devam ederim merak etme. "Casting Call" web sitesi 1 Ekim'de açılacakmış. Belki oraya bir fotoğrafımı yüklerim.

Model adaylığım için benim kadar heyecanlı olan biri daha vardı; Gözde. Emre'yle birlikte heyecanla geldiler. Ben bu heyecan karşısında korkup çığlığı bastım ama sonra aramız düzeldi. Onlar da kuyrukta beklememek konusunda benimle hemfikirlerdi. Biz de İstinye Park'tan çıkıp açık havada bir yerlere gidelim dedik ve Secret Garden'a gittik. Bizimkiler bira-patates olayına girdi, ben de onlara eşlik ettim.Bir ara kitap okudum.Bir ara Gözde'nin bileziklerine taktım.Yaz bitiyor ve ben havalar soğuduğunda ne yapıcam diye kara kara düşünüyorum. :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder