27 Kasım 2009

Bugün bayram, erken kalkan erken yol alır..

Bu sabah da diğer tatil sabahları gibi 11:00'da babamı uyandırana kadar annemle oynadık. Sonra onlar kahvaltı yaparken ben yine oturduğum yerde sızdım. Uyanınca hazırlanıp bayramın ilk günündeki güzel güneşi kaçırmamak için kendimizi sokağa attık.

Aslında bugünü aile büyüklerini ziyarete ayırmıştık ama Perran Teyzem çok ağır grip olduğu için gidemedik. Biz de evimizin hemen yamacındaki en güzel hava alıp dolaşma yeri olan Yıldız Parkı'na gittik.

Hava güneşli ama soğuktu. 2-3 saati dışarıda geçireceğim için kalın giyindim. Bu montumu daha önce görmediniz çünkü ilk defa giyiyorum. Yeni almadık ama hava daha yeni yeni soğudundan anca sıra geldi. Böyle kalın giyinip bacaklarımı da örtünce artık biberonumu tutmaya gerek kalmadı, göbeğimin üzerine koyup sütümü içtim.Sütüm bitince dolaşırken uykuya daldım. 1 saat kadar uyudum, o sırada bizimkiler yemek yediler. Sonra çooook uzun bir süre yürüdük. O kadar temiz bir hava vardı ki, soğuğu hiç önemsemedik.Bu arada Yıldız Parkı'na her gidişimizde görüp de gülmekten yerlere yattığımız ve neye benzediğini anlayamadığımız bir heykel var. Sizce bu nedir; ayı mı orangutan mı? :))
Parktan dönüşte dvd almaya gittik. Ben burayı ilk defa gördüm. İçerideki renklilik beni çok şaşırttı. Yerden tavana kadar her taraf dvd doluydu. Hepsini alıp eve götürmek istedim ama olmazmış, bizimkiler izin vermedi.Oradan Migros'a geçtik. Ev yine tam takır kuru bakırdı. O kadar çok şey almışım ki araba doldu taştı. İyi ki yanımda bizimkileri götürmüşüm yoksa bunları eve kadar zor taşırdım.Akşam da Ayça ve Plamen bize geldiler. Bursa-GS maçını seyredip yemek yedik. Sonra büyükleri başbaşa bırakıp uyudum, rahat rahat dvd seyretsinler diye... Ne kadar uslu bir kızım, değil mi?

2 yorum: