24 Kasım 2009

Diş hediyelerim

Diş çıkarmam benim için çok hayırlı oldu, bu vesileyle gardrobum doldu. Kış için daha fazla alışveriş yapmama gerek kalmadı. İşin kötü yanı çok çabuk büyüdüğüm için evde giydiğim günlük body'ler haricindeki herşey bir ya da iki kez giyiliyor. Cicilerime doyamadan büyüyorum.

Şimdiden küçülen kıyafetlerimi değerlendirmek isteyenlerden oluşan bir liste var. Sanki Hermés yeni çanta çıkarıyor da sosyetikler sırada.. :) Fakat şimdiye kadar aldığımız tüm bebek haberlerinin ucu erkeğe bağlandığından sıra olduğu gibi duruyor. Listedekiler, acele edin! Birbirinden güzel cicilerimi modası geçmeden paylaşmak istiyorum. İçeride küçük bir servet yatıyor!

Geçtiğimiz hafta diş çıkardığımı duyup beni görmeye gelenler tabii ki yine eli boş gelmedi. İşte kreasyonuma yeni eklenen parçalar:

Zara tutkumu bilen babaannemin kardeşi Perran Teyzem'den çok şık bir gömlek ve elbise:Balon eteği dikkatinizi çekti mi? Hangi organizasyona giysem diye düşünüyorum. Gömlek de o kadar hoş ki, hem pantolon üzerine hem de diğer elbiselerimin içine giyebileceğim. Altına da pembe külotlu çorap almış.

Yine babaannemin kardeşi kontenjanından Bahar Teyzem de askılı bir kot elbiseyi boğazlı uzun kollu t-shirt'le kombinlemiş. Ayrıca bir de tiril tiril bir pembiş elbise var:Bir ayağı Amerika'da olan babaannemin kuzeni Zuhal Teyzem de taaaa Amerika'dan çok güzel bir elbiseyi hırkasıyla kombinleyerek getirmiş:Carter's Türkiye'de yok ama Amerika'da populer sanırım. Doğduğum zaman da Amerika'ya gidip gelen birkaç kişi Carter's'dan hediye getirmişti.

Son olarak geçtiğimiz cumartesi beni görmeye gelen ama cumartesinin postunda yer vermediğim için bana küsen Yelda'nın hediyesi var. (Evet o teyze değil, bizimkilerin arkadaşlarına ben teyze-amca demiyorum. Onlar daha genç! :)) Yeldacığım da Mothercare'den bir elbiseyi içine uzun kollu bir shirt'le kombinlemiş.Gördüğünüz gibi ihya oldum desem haksız sayılmam değil mi?

Yelda'nın gönlünü aldım derken annem bozuldu. O da bana bir sürü şey almışmış, hiçbirine böyle post'lar açmamışmışım. Anneciğim senin aldıklarını bizzat giyerek modellik yapıyorum diye ayrıca ilan etmiyorum. Ama bundan sonra çok beğendiğim birşey olursa konu edebilirim. Blog'umun "moda" etiketi altındaki post'larını biraz zenginleştireyim değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder