27 Haziran 2010

Geldimmmm! Beni özlediniz mi?

Ailecek çok yorulduk ve kısa bir molayı hak ettik. Bir haftadır Kıbrıs'taydık. Ben, annem, babam, babaannem, dedem, halam, Güçlü, babaannemin kardeşleri, yengesi, kuzeni, dünürü ve arkadaşları derken kocaman bir grup olmuşuz.

Ben, annem ve dedem deniz-havuz-duş arasında mekik dokuduk. Diğerleri ise bir görünüp bir kayboldular. Babam 3 gün bizimleydi, çarşamba sabahı İstanbul'a döndü. Babamın gitmesiyle hava bozdu. Hele son gün... O kadar çok yağmur yağdı ki uçak saatini beklerken "Bitse de gitsek!" moduna girmiştik. Hava konusunda şansım yaver gitmediği gibi son iki günü hasta geçirdim. Yeni kendime geldiğim için şimdi uzun uzun yazamayacağım, detaylar için yarın görüşürüz! :)

2 yorum:

  1. Çok özledim Ela'cım. Elim hep gitti ama "elasumer.blo.." derken hatırladım ki bizim güzellik tatilde :)

    Yaz bakalım neler yaptınız, neler gördün...

    Bir an önce iyileş bir de, size geleceğim en kısa zamanda...

    Oniz

    YanıtlaSil
  2. Önizcim bilgisayarın başında mı bekliyordun? Saniyede yorumun geldi!! :))) Ben de çok özledim. dün doktora gittik karşıya, sizi aramayı düşündük ama hastayım ne olur ne olmaz diye eve döndük. Haydi annemle konuşup ayarlayın birşeyler.. Muck!

    YanıtlaSil