30 Temmuz 2010

iPad izlenimlerim

Bizimkiler iPad'i görünce sevinçten çıldıracağımı düşünmüşler. Ama ben çıldırmak için bir neden göremedim doğrusu. Öncelikle bir elime alıp baktım. Aynı iPhone'da olan ve en sevdiğim "Home" tuşu bunda da var. Sürekli ona basasım geliyor, kendimi engelleyemiyorum. "Home" tuşuna bastıktan sonra parmağımı zarif bir hareketle soldan sağa ekrana sürttüm ki iPad açılsın. İçinde bana hitap eden hiç aplikasyon yoktu. Annem bana vermeden önce "Hello Kitty" ve "Disney's Fairies" yüklemiş. Yetmez ki... Benim sürekli aplikasyon açıp kapattığımı unutmuşlar. Ekran kocaman olduğu için oyunlar kesinlikle çok daha zevkli. Bizimkilerin dediklerine göre iPad'le kitap ya da gazete okumak çok keyifliymiş. Henüz okumayı bilmediğim için bu konu beni pek ilgilendirmedi.

Bazı aplikasyonların iPad versiyonlarını yapmışlar. Bunları yüklediğinizde iPad'in keyfini iyice çıkarabilirsiniz. Ama iPhone aplikasyonlarına göre daha pahalılar. Ben ücretsiz aplikasyonları kovalıyorum. Birkaç tane para verip aldığım oyun olmuştu ama annemin iPhone'una reset atmaları gerekince hepsi uçtu. Aplikasyon iPad için değilse pikselleşme sorunu oluyor. Mesele Hello Kitty'yi büyütünce pikselleşti ama Disney's Fairies cillop gibiydi.

Bir de iPhone ile resim ve video kaydı yapabiliyordum, iPad'le yapamadım. Bizimkilerden de flash uygulamaların çalışmadığını duydum. Açıkçası çok dibim düşmedi. Babam elime verince geri alamazlar diye korkmuş, korktuğu başıma gelmedi. Biraz oynayıp anneme verdim.Yeni çıkan her yeni teknoloji ürününü almak zorunda hisseden babam elbette iPad de istiyor. Ben beğenseydim kesin "Ela çok istiyor." diye anneme bastıracaktı ama üzgünüm babişko iPhone bana yetiyor da artıyor bile! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder