26 Ağustos 2010

Yaz bitmeden bolca yüzmek lazım

Sabah erkenden çıkıp GS Adası'na gittik. Mekanı yine biz açtık diyebilirim. Bizden başka bir de yaşça çok büyük klüp üyeleri vardı. Gelip iki kulaç atıp sabah kahvelerini içip gittiler. Güne yüzerek başlamak sadece o yaş değil herkes için çok sağlıklı bir seçenek bence. Aferin, takdir ettim. Onlar çok yaşlı, ben çok genç olunca ilgilerini çektim tabii. Bana gülücük atıp durdular.

Henüz kimse yokken etrafı dolaştım.
Yatakların arasına yerleştirilmiş kül tablaları hoşuma gitmedi. Hepsini bozdum, birkaç tanesiyle kendime göre bir düzenleme yaptım. Bence böyle daha güzel oldu.
Sabahtan bomboş ve tertemiz olan havuzun keyfini çıkardım.
Adaya Çağan da bizimle geldi. Birlikte havuzda bol bol oynadık. Çağan beni güldürmek için çeşitli komiklikler yaptı. :)
Havuzdan sonra yerime gitmeden duşumu aldım. Ama iki ayağımla birlikte çıkarak bütün ağırlığımı vermeme rağmen suyu akıtmayı başaramadım. Anlaşılan biraz daha büyümem lazım.
Bugün annemi Çağan'a karşı çok mahçup ettim. Annem öğle yemeğinde Mezzaluna'ya gitmeyi önerdi, sırf ben bonfileli pizzayı çok sevdiğim için. Ama yemedim. Sadece grissini yedim. Ne yapayım Mezzaluna'nın taptaze grissinileri o kadar lezzetli ki bir başlayınca bırakamıyorum. Allahtan garson abi yanıma yolluk verdi de bütün gün grissini yiyerek doydum.

Sonra en geç 14'te uyuyacağımı, en azından iki saat uyanmayacağımı ve böylece rahatça laflayabileceklerini söylemişti. İnadına uyumadım. Yatakta ikisine de sırnaştım ama onları mutlu sona ulaştırmadım. Bütün gün peşimde koşmaktan yorgun düştüler. :)
Uyumayınca annemin limonata keyfine ortak oldum. Buzzz gibi limonatayı ondan çok ben hüplettim.
Hızımı alamayıp limonları da yedim. İçim bir garip oluyor limon yerken ama kendime engel olamıyorum çok acayip bir tadı var.
Bütün gün uyumayınca dönüş yolunda uyuyakaldım. Annem 15 dk. kestirmeme izin verdi. Yoksa gece uyumazmışım. O 15 dk. bile yetti bana. Böylece yatma saatime kadar olan zamanı yine full enerji ile geçirebildim.

1 yorum:

  1. Valla çok keyifli bir gündü :) Ela ile uyumaya çalışmak harikaydı ama dediğim gibi uyanma keyfini de yaşamak istiyorum. Ehh bir günde erkenden evi basarım artıkın :))

    YanıtlaSil