04 Ekim 2010

Uçtu uçtu Ela uçtu

Kahvaltıdan sonra annemle üzerimize eşofmanlarımızı çekip kuşlara ekmek vermeye gittik. Havalar soğudu diye mi bilmiyorum, ortalıkta pek kuş görünmüyordu. Kulağımıza sesleri geldiği için "Biz gidince gelip yerler nasılsa..." diye düşünerek ekmekleri ufaladık.Ufalama yani minik minik yapma işine "Min min" diyorum. Yine "Min min" diyerek ekmekleri özenle kuşların yiyebileceği ölçülere getirdim.Arada ekmeğin ne kadar lezzetli bir şey olduğunu hatırlayıp kuşların mamasının bir kısmını ben yedim.Kuş besleme görevini tamamladıktan sonra markete geçtik. Tam kapıdan girmiştik ki TTNET'ten geldiklerini öğrenince koşa koşa eve döndük. Yanlış anlaşılmasın koşan ben değildim, annemdi. Ben pusetimde uçtum! Marketten eve dönüş yolunu hiç bu kadar kısa sürede kat etmemiştik. Allahtan yol yokuş aşağıydı da kendimizi bırakıverdik.

Voltaj düşüklükleri ya da elektrik kesintilerinden ötürü modemler arıza yapabiliyormuş, bizimki de bu yüzden patlamış. Şimdi ya modemi tamire götüreceğiz ya da yeni bir modem alacağız. Benim üşengeçlere iş çıktı iyi mi!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder