23 Haziran 2009

Bizimkilerin 4. Yıldönümü

Bugün annem ve babam beraberliklerinde 4.yılı geride bıraktılar. Annem akşam 7'ye kadar babamdan haber bekledi ama baktı ki ses seda yok, hemen kolları sıvadı. Galatasaray Adası'ndaki Quente'de 3 kişilik rezervasyonumuz anında hazırdı. Buraya bazı kendini bilmezler Su Ada filan diyor ama cümle alem biliyor ki burası bizim adamız, Galatasaray'ımızın Adası. Totemdeki logomuzun şu güzelliğine bakar mısınız?Babam bir araba dolusu laf etti, benimle akşam programı yapmakla çok büyük risk alıyormuşuz da vıdıvıdı. Ama biz annemle konuştuk, ona uslu duracağıma söz verdim. Kuruçeşme'ye giderken arabada uyudum, eve gelinceye kadar da uyanıp gecelerini bozmadım. Bakın ne kadar usluyum.. Ses de yok, görüntü de :)
Gecenin hatırası annemle babamın bir fotoğrafı var; ışıklardan ne kadar ilginç çıkmış, film greni gibi.. Renklere hiçbir müdahale yok, fotoğrafın orijinali böyle.Köprünün güzelliğine bakar mısınız?
Babacım iyi ki annemi tavlamışsın, tebrik ediyorum. İyi ki evlenmeye ikna etmişsin, iyi ki düğünü Divan Kuruçeşme'de yapmışsın. :) hahahaha! Bugün vesilesiyle ilk fotoğraflarınızdan birine sayfamda yer veriyorum. Babamın zafer edasıyla ağzı kulaklarında, annem daha cool gibi. (Sakal konusuna hiç girmek istemiyorum.)
Sizleri çok seviyorum. En kötü gecemiz böyle olsun.

1 yorum: