17 Ağustos 2009

Yoğun talep üzerine stoklar tükendi

Annemin işe döndüğü zaman kullanmam için derin dondurucuda sakladığı sütler dün bitti. Biliyorsunuz, 1 haftadır her memeden sonra dolaptaki sütlerle beslenmemi destekliyorduk. Sonuç gözle görülebilir durumda. Tartı olsa da tartılsam, çok merak ediyorum kaç gr aldığımı...

Anne sütü bitince doktorumun söylediği gibi kutu sütlerinden içmeye başladım. Doktorum "Normal süt de olur, bebekler için vitaminli olan da... Ela hangisini beğenirse..." demişti. Annem belki de bebekler için olanın sindirilmesi daha kolaydır diye düşünüp Pınar'ın İlk Adım sütünü aldı. Yoğunluğu annemin sütüne çok benziyor, tadını da hiç yadırgamadım. Lıkır lıkır içiyorum. İçtikçe içesim geliyor, biberonu bırakmak istemiyorum.

Asıl bomba; artık vanilya kokulu çiş yapıyorum. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder