04 Eylül 2009

Nasıl poz nasıl veriyorum?

Herkes anneme nasıl bu kadar güzel fotoğraf verebildiğimi soruyor. Annem de onlara özel bir şey yapılmadığını, benim fotoğrafımın (ya da filmimin) çekildiğinin farkında olduğumu, bilinçli olarak objektife baktığımı söylüyor. İşte size ispatı: Annemle evde yalnızız, dolayısıyla fotoğrafı çeken üçüncü bir kişi yok. Ve ben annemin kolunu uzatarak çektiği fotoğrafta objektifin tam ortasına bakıyorum. Hep söylediğim gibi; bu doğal bir yetenek... :)

PS: Tamam, tamam... Eklemem gereken bir detay daha var... Dijital fotoğraf makinesiyle fazla içli dışlı olmamdan da kaynaklanıyor. Annem ben poz verdikten sonra ekranda çıkan fotoğrafı bana göstere göstere fotoğrafın nasıl birşey olduğunu öğrendim. İtiraf ettim işte.

1 yorum:

  1. objektifin tam ortasına değilde biraz yukarısına bakıldığında en güzle pozlar elde edilir. hatta ''bence vogüe hasatın en iyisinin toplandığı yerdir. ben hüseyin çağlayan.''

    YanıtlaSil