03 Eylül 2009

İstanbul'da yazı kapattık

Bugün halam, babaannem ve dedemle Büyükada'ya gittik. Artık hava iyice serinledi, büyük babaannemi burayı kapatıp Nişantaşı'na taşımadan önce son bir kez ada keyfi yapalım dedik. Yine deniz otobüsüne kalkmasına saniyeler kala koşarak yetişen ve son binen annemle bendik. Sanırım bu tarafım biraz İzmirli... Her yere geç kalıyorum.

Ada iyice boşalmış, hava ise ılıktı. Tam bana göre. Hiç sıkılmadım, herkes benimle ayrı ayrı ilgilendi. Yaklaşık 675.894 adet fotoğraf çekildik. O kadar çabuk büyüyorum ki, ailecek hiç birşeyi kaçırmadan, her anın tadını çıkarmaya çalışıyoruz.Gidişte ve dönüşte iskele ve ev arasındaki mesafeyi yürüdük, bol bol temiz hava aldık, güneşlendik. Zaten sürekli balkonda olduğum için tüm günü açık havada geçirmiş oldum. Çiçeklere dokundum, kedi sevdim... Doğayla içiçeydim. İstanbul'da yazın bittiği şu günlerde böyle bir kaçamak çok iyi geldi doğrusu.Dönüşte babaannem ve dedemle parka gittik. O kadar çok eğlendim ki, eve döndüğümde minik bir enerji topu gibiydim. Annem benimle ne yapacağını şaşırdı. Babaannemleri uğurlayıp Lisya'ya gittik, biraz sohbet ettik. Nerede olduğunu sormak için babamı aradığımda berberde olduğunu öğrendim. Eve dönerken babamın yanına gidip traş oluşunu seyrettim ve annemin üstüne kustum.

Eve dönüp duşumu aldım, sütümü içtim ama bir türlü uyumak istemedim. Birkaç gecedir yapıyorum bunu, bizimkiler neye uğradıklarını şaşırıyor. Normalde annem beni yatağıma koyar, kendi kendime uyurum ama bu düzeni bir şekilde bozduk. Tatilde 1 hafta yine nasıl uyuyacağım belli değil. Annem dönüşte beni hizaya sokacakmış.

1 yorum: