10 Ocak 2010

Arka koltukta tek başına

Bugün babamın kolejden arkadaşlarıyla brunch programımız vardı. Buluşma saati olan 11:00 benim tam uyku saatimin ortası olduğundan erken çıktık. Les Ottomans'ın içindeki Funfatale'e varmak üzereyken uykuya dalmışım. Bizimkiler beni oto koltuğumdan pusetime geçirmişler ama ruhum bile duymamış. Erken gittiğimiz için annemle babam manzaraya karşı başbaşa kahve içip arkadaşlarını beklemişler. Uyandığımda herkes gelmişti. Onlar sohbet etti, ben de masadaki lezzetli yiyeceklerden otlandım. Aslında arkadaşlarım da vardı; Rüzgar ve Mert. Ama henüz sosyalleşemediğimizden, herkes kendi alemindeydi...Eve dönüş yolunda annem doğduğumdan beri ilk defa ön koltukta oturdu. Dün annemin arkada benimle oturduğunu öğrenen Yelda bizi kınamıştı, başka annelerin daha küçük bebekleri için bile arkada oturmadığını söylemişti. Bu da benim içime oturdu tabii. 9,5 aylık kocaman kızım ben, artık bebek değilim. Bu yüzden annemi öne gönderdim ve arka koltukta tek başıma kitabımı okudum.

Akşam üzeri Lisya ve Rubi beni görmeye geldiler ve hediye getirdiler. Bu seksi şortu azıcık daha büyüdüğümde giyebileceğim. Çok teşekkür ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder