28 Ocak 2010

I'm back!

İşte tekrar buradayımmmm!!!

Hasta olduğumu duyup arayan herkese çok teşekkür ederim. Çok ağır geçirdim sayılmaz aslında. Sadece ilk gece zordu. Burnum tıkalı olduğundan uyuyamadım. Annemle babamın kucağında uyuyordum ama yatağa yattıktan 4 dk. sonra uyanıyordum. Başımı da yükseltmişlerdi ama işe yaramadı. Öyle olunca bütün geceyi bizimkilerle yapışık geçirdim. Bana nöbetleşe baktılar; biraz uykusuz kaldılar ama olsun. Çok üzüldüler halime. Bir de kuduruk olduğum için normalde kucakta durmuyorum. Fırsat bu fırsat benimle sarmaş dolaş oldular. Yorulsalar da hiç şikayet etmediler.

2. ve 3. gün (dün) gayet iyiydim. Gündüzleri pek sıkıntım olmadı zaten. Gece de güzel uyudum, neyse ki o ilk geceki rahatsızlığım yoktu. Dün babaannem ve dedem geldi. Beni çok özlemişler. Hatta babaannem gece de kaldı, sabah evine geçti. Akşam üzeri Yelda geldi. Yatana kadar da Yelda ile oynadım. Böyle her gün bir ziyaretçim olsa ne güzel olur...

Bu ilk hastalığı ilaç kullanmadan ucuz atlattım diyebilirim. Aşağıda gördüğünüz gibi eski performansımı yakalamış durumdayım. Resimde bir detay daha var. Minik tavşanın marifetini fark edebildiniz mi?PS: Parmaklık koruyucu plastik kılıfı nerede bulabileceğimi bilen var mı?

2 yorum:

  1. Yanlız korkarım babacığın senden grip kaptı. Laf aramızda kalsın, huyu değişiyor, biraz huysuz, inatçı bir adam oluyor, he he de geç emi :))

    YanıtlaSil
  2. Onun babası zaten inatcı arkadasım ama hasta olunca huysuzlasır bak bu dogru teşhis... sen hiç hasta olma kızım ben olurum senin yerine hiccckkk :)

    YanıtlaSil